Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 10-05-2023 13:45:00 |
Placing offers : | 17-05-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 17-05-2023 10:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 000 złotych
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 632, fax. 13 47 43 624
Urząd Miasta Krosna zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę
/usług/robót budowlanych obejmujących:
1. Opis przedmiotu zamówienia
„Remont tablic i słupów ogłoszeniowych na terenie miasta Krosna”
2. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
3. Określenie przedmiotu zamówienia
- wymiana i uzupełnianie powierzchni ekspozycyjnych wykonanych z płyt MFP/OSB 18 mm,
- odnowa powłok malarskich/malowanie konstrukcji tablicy ,
- impregnacja powierzchni ekspozycyjnej tablic wykonanych z płyt MFP/OSB,
- przeniesienie tablicy ogłoszeń
- wymiana zamków oraz aluminiowych listew plakatowych w gablotach CITYLIGHT
4. Inne istotne warunki zamówienia
1) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia dla osób trzecich.
2) W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie robót związanych z realizacją zadania oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
3)Wykonawca będzie realizował prace terminowo oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną.
4) Okres gwarancji* 24 miesiące gwarancji jakości i 24 miesiące rękojmi za wady na roboty objęte przedmiotem zamówienia.
5)
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zleconych prac
i zobowiązany jest do naprawy ewentualnych szkód powstałych w trakcie
wykonywania zamówienia.
5. Odbiór robót i podstawa płatności
1) Wykonawca robót będzie realizował zakres prac na podstawie pisemnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego.
2) Wskazany zakres prac wykonywany będzie z materiałów Wykonawcy i przy pomocy jego maszyn i urządzeń.
3) Zamawiający dokona każdorazowo odbioru
zrealizowanych prac z udziałem Wykonawcy.
4) Wszystkie rozliczenia między
Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
5) Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zleconych do wykonania robót następować będzie na podstawie ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót wg cen jednostkowych podanych w ofercie.
6) Ceny jednostkowe określone w ofercie obowiązywać będą przez cały okres związania niniejszą umową.
7) Należność za wykonane prace Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie kosztorysowe w oparciu o ustalone ceny w przedłożonym kosztorysie ofertowym i zrealizowanym zakresie prac.
8) Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli stron,
9) Należności będą regulowane z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
6. Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie : od dnia podpisania umowy
zakończenie : 1 grudnia 2023 r.
7. Warunki wymagane od wykonawcy:
Wykonawca załączy następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy:
1) wypełniony formularz oferty wraz z wyceną poszczególnych robót.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
8. Kryteria oceny ofert – Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny zsumowanych cen jednostkowych kosztorysu ofertowego.
9. Sposób i miejsce złożenia oferty
1) Oferta musi by napisana czytelnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2) Wykonawca złoży tylko jedną ofertę.
3) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.
4) Ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez portal platformazakupowa.pl, do dnia 17 maja 2023 r. do godziny 10.00 w formie elektronicznej.
5) Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 17 maja 2023 r. o godzinie 10.05 w Urzędzie Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5
10. Wykaz załączników do zapytania:
1. Załącznik nr 1 – Druk oferty;
2. Załącznik nr 2 – Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym;
3. Załącznik nr 3 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
Announcements