Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KML-18/2023 Przetarg nieograniczony pn. "Remont i legalizacja wodomierzy"

Termin:
Zamieszczenia : 25-04-2023 11:33:00
Składania : 08-05-2023 09:00:00
Otwarcia : 08-05-2023 09:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu prowadzonym zgodnie z obowiązującym w Spółce Regulaminem udzielania zamówień w Spółce "Wodociągi Kieleckie" Sp. z o.o. w Kielcach dla zamówień do których nie ma zastosowania ustawa Pzp w trybie przetargu nieograniczonego na remont i legalizację wodomierzy. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 53c ww. Regulaminu.


Wymagania Zamawiającego:

1.  Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest pisemnie w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus dostępnej na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na ww. stronie Zamawiającego).

2.   Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl.

3.  Wszystkie ww. dokumenty zaleca się wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl w terminach określonych w SIWZ.

4.    Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 4 dni robocze przed terminem składania ofert.

5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

6. Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

7.    Wykonawca składa ofertę na platformazakupowa.pl oraz załącza do niej oświadczenia i dokumenty, o których jest mowa w rozdziale VI pkt 1 i 2 SIWZ tj. skany wydrukowanych i podpisanych papierowych oryginałów.

8.  Ofertę stanowi wypełniony, podpisany, zeskanowany i przesłany poprzez platformazakupowa.pl Formularz oferty wraz z  wymaganymi załącznikami. Dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory, muszą być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

9.  Podana cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem umowy; musi uwzględniać wszystkie czynniki ujęte w niniejszej Specyfikacji oraz czynniki nieprzewidziane, a konieczne do właściwego wykonania usługi.

10. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „wiadomości” dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 7 SIWZ - wymagana forma dokumentów – skan podpisanego oryginalnego dokumentu.

11.  Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 05.08.2023r.

12.   Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla każdej Części, w której musi być zaproponowana tylko jedna cena i nie może jej zmienić.

13.   Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Zamawiający nie określa maksymalnej liczby Części możliwych do udzielenia temu samemu Wykonawcy.

14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

15. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokości kar umownych zawarte zostały we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

16. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ wraz z załącznikami.

17. Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach informuje, iż zapis dotyczący warunków ochrony danych osobowych jest zawarty w załącznikach do SIWZ - Załącznik nr 5 § 11 i Załącznik nr 6.

Regulamin udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi”. 

W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”.

Załączniki do postępowania:

1.  Załącznik nr 1 – Formularz oferty

2.  Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału
w postępowaniu

3.  Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania

4.  Załącznik nr 3a – Oświadczenie Podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca

5. Załącznik nr 3b - Zobowiązanie podmiotu trzeciego

6. Załącznik nr 4 – Informacja o przynależności do grupy kapitałowej

7. Załącznik nr 5 - Wzór umowy

8. Załącznik nr 6 - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

9. Załącznik nr 7 - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.pdf pdf 24515.51 2023-04-25 11:33:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE.pdf pdf 5342.7 2023-04-25 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 2790.04 2023-04-25 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 1304.69 2023-04-25 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 3852.61 2023-04-25 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 3a.pdf pdf 3748.44 2023-04-25 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 3b.pdf pdf 1161.2 2023-04-25 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.pdf pdf 735.44 2023-04-25 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.pdf pdf 10005.13 2023-04-25 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.pdf pdf 1231.05 2023-04-25 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.pdf pdf 3247.41 2023-04-25 11:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 2790.04 2023-04-25 11:33:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc doc 114.5 2023-05-05 10:32:46 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.doc doc 71 2023-05-05 10:32:46 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.doc doc 100.5 2023-05-05 10:32:46 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3a - Oświadczenie Podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca.doc doc 99 2023-05-05 10:32:46 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3b - Zobowiązanie podmiotu trzeciego.doc doc 74.5 2023-05-05 10:32:46 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 4 - Informacja o przynależności do grupy kapitałowej.doc doc 68 2023-05-05 10:32:47 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 7 - Oświadczenie o aktualności informacji.docx docx 32.34 2023-05-05 10:32:47 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 859.1 2023-05-08 14:25:00 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania dla Części I.pdf pdf 1062.31 2023-05-26 10:41:52 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania dla Części II.pdf pdf 654.71 2023-05-26 10:48:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-26 10:48 Maksym Wyderski Informacja o unieważnieniu postępowania dla Części II

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-05-26 10:41 Maksym Wyderski Informacja o wyniku postępowania dla Części I

Informacja o wyniku [...].pdf

2023-05-08 14:25 Maksym Wyderski Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-05-05 10:32 Maksym Wyderski Załączniki nr 1, 2, 3, 3a, 3b, 4, 7 - w wersji edytowalnej

Załącznik nr 1 - For [...].doc

Załącznik nr 2 - Ośw [...].doc

Załącznik nr 3 - Ośw [...].doc

Załącznik nr 3a - Oś [...].doc

Załącznik nr 3b - Zo [...].doc

Załącznik nr 4 - Inf [...].doc

Załącznik nr 7 - Ośw [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Remont i legalizacja wodomierzy - Zgodnie z SIWZ oraz załącznikami do SIWZ. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1.pdf

(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 509