Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3.B04 ZAKUP DRUKAREK HP LaserJet Pro 4002DN DLA SKLEPÓW BRICOMARCHE I INTERMARCHE

Termin:
Zamieszczenia : 24-04-2023 15:51:00
Składania : 28-04-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

ZAPYTANIE O OFERTĘ

DRUKARKI HP LASERJET PRO 4002DN DLA SKLEPÓW BRICOMARCHE I INTERMARCHE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Swadzim 24.04.2023

 

 

1.     Wstęp

Grupa Muszkieterów jest siecią handlową działająca w modelu franczyzowym zrzeszającą 371 supermarketów, w tym 189 spożywczych Intermarche oraz 191 supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarche, jak również ok 70 stacji benzynowych funkcjonujących przy wybranych sklepach.

Rolą centrali Grupy Muszkieterów jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu sklepów. Centrala Grupy mieści się w Swadzimiu k. Poznania, w której znajduje się siedem spółek centralnych wchodzących w skład Grupy Muszkieterów.

Wiodącą spółka Grupy jest ITM Polska, która jest operatorem sieci sklepów Intermarche i Bricomarche w Polsce

https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/

2.     Informacje dotyczące zapytania ofertowego

1.    „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu (dalej: Zamawiający) jest spółką zarządzającą rozwojem supermarketów Intermarche i Bricomarche i stanowi centralę zakupową dla obu szyldów. Zapraszamy do przedstawienia oferty na tonery do drukarek w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.

Zamawiający:

„ITM  POLSKA” sp. z o.o.

Swadzim , ul. Św. Mikołaja 5,

62-080 Tarnowo Podgórne

NIP: 778-00-00-892

2.      Niniejszy dokument przeznaczony jest dla firm zaproszonych do postępowania ofertowego i stanowi własność Zamawiającego. Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.

3.      Zamawiający bierze udział w postępowaniu ofertowym jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych dla Spółek Centralnych oraz Spółek prawa handlowego prowadzących działalność gospodarczą w postaci supermarketów branży FMCG pod szyldem Intermarché oraz supermarketów branży DYI pod szyldem Bricomarché, które dokonywać mogą zamówienia bezpośrednie u Operatora i bezpośrednio z Operatorem rozliczać wykonane zamówienie (dalej: spółki sklepowe).

3.   Cel dokumentu

Celem zapytania jest uzyskanie oferty cenowej na drukarki HP LaserJet PRO 4002DN oraz tonerów dedykowanych do tej drukarki. Drukarki są przeznaczone dla sieci sklepów Intermarché i Bricomarché Grupy Muszkieterów.

5.     Zastrzeżenia

1.    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

2.    Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

3.    Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki ITM Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.

4.    Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.

5.    Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

6.    ITM Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

7.    ITM Polska zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem.

8.    Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki ITM Polska o zawarciu umowy w trybie ofertowym.

9.    Finalnie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus.

10.  Termin ważności oferty musi wynosić minimum 120 dni.

6.   Warunki udziału w postępowaniu

1.      Informacje należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.      Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o posiadaniu możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (techniczne, osobowe) niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

3.      Obligatoryjne załączniki do oferty:

·        Kwestionariusz Dostawcy (załącznik nr 1),

·        aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,

·        oświadczenie zgodne z punkt 6.2. zapytania,

·        pisemne oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu ZUS i US

·        wzór umowy

·        ewentualne pełnomocnictwo

 

7.   Wymagania wobec zakresu oferty

1.    Oferta powinna być zatytułowana „Drukarka HP LaserJest PRO 4002DN”.

2.    Oferta powinna zawierać dodatkowo: wycenę tonerów pasujących do danego modelu (oryginałów i zamienników), opcji rozszerzenia gwarancji, warunki serwisowe

3.    Zamawiający podpisze umowę z jednym Wykonawcą, którego oferta uzyska najwyższą łączną liczbę punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert.

4.    Zamówienia będą składane bezpośrednio przez spółki sklepowe w zależności od zapotrzebowania.

5.      Wykonawca zapewni, w okresie obowiązywania umowy, opiekę poprzez przydzielenie Zamawiającemu opiekuna sprawującego nadzór i asystę w przypadku wystąpienia ewentualnych problemów

8.       Kryteria oceny ofert

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:

a.     Cena - 100%

 

 

 

9.     Terminy związane z postępowaniem

Lp.

Zdarzenie

Data

1.

Ostateczny termin składania ofert

(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane)

28.04.2023 godz. 12:00

2.

Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego

26.04.2023

3.

Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

27.04.2023

5.

Termin ostatecznej oceny ofert

31.05.2023

10. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego

1.    Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

2.    W przypadku pytań:

a.           merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy

Zakupowej  Open Nexus  "Wyślij wiadomość”

b.           pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy

Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

4. Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.

5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „ITM Polska”

11. Załączniki

 

Załącznik nr 1 - Kwestionariusz dostawcy

Załącznik nr 2 – Oferta cenowa

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2023.04.24_RFQ Drukarka.pdf pdf 125.76 2023-04-24 15:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - oferta cenowa.xlsx xlsx 18.35 2023-04-24 15:51:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - oferta cenowa.xlsx xlsx 18.35 2023-04-24 15:51:00 Kryterium
Załącznik nr 1- Kwestionariusz Dostawcy.xlsx xlsx 61.16 2023-04-24 15:51:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja Proszę o wypełnienie załacznika nr 2 - oferta cenowa

Załącznik nr 2 - ofe [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9307 PLN, EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - ofe [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Dokumenty rejestrowe firmy - Obligatoryjne załączniki: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Warunki serwisu i opcje dodatkowe - Proszę o załączenie warunków serwisowych i dodatkowych opcji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Kwestionariusz dostawcy - Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza Dostawcy wraz ze wszystkimi arkuszami (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1- Kwes [...].xlsx

(0)
7 Sprawozdanie finansowe - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę o załączenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę o załączenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Informacje o firmie - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
10 Polisa ubezpieczeniowa od odowiedzialności cywilnej - Proszę załączyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (0)
11 Inne dokumenty - Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 300