Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 325/2023 Sukcesywna dostawa filtrów, sączków, gilz i innych materiałów - Postępowanie uproszczone.

Termin:
Zamieszczenia : 24-04-2023 11:50:00
Składania : 08-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 08-05-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zamawiający „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach w postępowaniu prowadzonym w trybie postępowania uproszczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach dla zamówień do których nie ma zastosowania ustawa Pzp, zaprasza do złożenia oferty gdzie przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa filtrów, sączków, gilz i innych materiałów.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 4 dostawy (na podstawie czterech zamówień częściowych) przedmiotu zamówienia w ciągu 12 miesięcy liczonych od daty podpisania umowy.

Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Laboratorium (docelowo pierwsze piętro) w budynku administracyjnym na Oczyszczalni Ścieków „Sitkówka” w Nowinach k.Kielc ul. Przemysłowa 93, 26-052 Nowiny.

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych przez Zamawiającego.

Zmawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS .

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Spółka z o.o.  informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawierają załączone do Zaproszenia Załącznik nr 5 § 12 oraz Załącznik nr 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.

Wszelkie zapytania należy składać wyłącznie poprzez platformę Open Nexus.

W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”.

Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru Wykonawcy jak również może unieważnić postępowanie z innej przyczyny niż określone w § 58 ust. 4 ww. Regulaminu.

Regulamin udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o., jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl w zakładce „przetargi”.

W postępowaniu załączono:

1.   Zaproszenie do złożenia oferty

2.   Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1

3.   Formularz ofertowy – Załącznik nr 2

4.   Formularz cen jednostkowych – Załącznik nr 2a

5.  Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór stanowi Załącznik nr 3

6.  Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowejZałącznik nr 4

7.  Wzór umowy – Załącznik nr 5

8.   Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Załącznik nr 6

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 365 31 00 w.224 w godz.7:00 do 14:00

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie do złozenia oferty.pdf pdf 1634.5 2023-04-24 11:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 1626.76 2023-04-24 11:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 913.42 2023-04-24 11:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a.pdf pdf 1724.72 2023-04-24 11:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 1423.63 2023-04-24 11:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.pdf pdf 344.07 2023-04-24 11:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.pdf pdf 4350.48 2023-04-24 11:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.pdf pdf 637.33 2023-04-24 11:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a - Formularze cen jednostkowych.xls xls 50 2023-04-24 11:50:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 291.15 2023-05-10 09:13:04 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 376.63 2023-05-11 13:08:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-11 13:08 Marzena Wójcik Informacja o wyniku postępowania.

Informacja o wyniku [...].pdf

2023-05-10 09:13 Marzena Wójcik Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywna dostawa filtrów, sączków, gilz i innych materiałów Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3116 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni kalendarzowych od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 dostawy (na podstawie czterech zamówień częściowych) przedmiotu zamówienia w ciągu 12 miesięcy liczonych od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu,oraz koszty ewentualnych reklamacji po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 420