Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów biurowych dla Centralnego Biura Śledczego Policji Zarząd we Wrocławiu

Agnieszka Chołodecka
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Wydział Zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 13-04-2023 08:41:00
Składania : 17-04-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu zapraszamy do złożenia oferty na dostawę materiałów biurowych dla Centralnego Biura Śledczego Policji Zarząd we Wrocławiu,  na Platformie Zakupowej Open Nexus zgodnie z poleceniem  Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia.


Warunki zamówienia:


  1. Transport: koszt pokrywa Wykonawca.

  2. Za wszelkie szkody, uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi wyłącznie Wykonawca.

  3. Sposób zapłaty: 30 dni od daty otrzymania faktury.

  4. Fakturę prosimy wystawić na:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul Podwale 31-33

50-040 Wrocław

NIP 896-000-47-80

  1. Przedmiot zamówienia wraz z fakturą należy dostarczyć do Centralnego Biura Śledczego Policji Zarząd we Wrocławiu, Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław do godziny 14.00. O wysłaniu przedmiotu zamówienia prosimy powiadomić pod nr tel. 47 87 133 58 lub 47 87 145 00.

  2. Osoba upoważniona sporządzi protokół odbioru po dostarczeniu przedmiotu zamówienia.

  3. W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), tj:

a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach kreślonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w prawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

  1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt 11, wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do postępowania. Podpisane oświadczenie w formie PDF należy dołączyć do składanej oferty. W przypadku braku złożenia oświadczenia oferta nie będzie rozpatrywana.

  2. W załączeniu oświadczenie.

  3. Ofertę proszę złożyć wypełniając również formularz ofertowy załączony do postępowania.

  4. Termin realizacji: 4 dni robocze od dnia przesłania oficjalnego zamówienia.

  5. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i wymiany w terminie 7 dni roboczych od daty powiadomienia na własny koszt zareklamowanych materiałów biurowych na zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszym postępowaniu.

  6. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

    • za zwłokę w dostawie przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt 11 w wysokości 1 % wartości brutto zamówienia za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia

    • z tytułu odstąpienia od realizacji zamówienia z przyczyn za, które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 10 % brutto wartości zamówienia.

  7. Zamawiający zastrzega, że w przypadku zwłoki w realizacji zamówienia w terminie wskazanym w pkt 11, będzie upoważniony do odstąpienia od realizacji zamówienia bez wyznaczania dodatkowego terminu na spełnienie świadczenia.

  8. Zamawiający zastrzega, że naliczone kary umowne mogą zostać potrącone z wystawionej faktury VAT.

  9. Termin składania ofert: 17.04.2023 r. do godziny 12.00.

  10. Pytania odnośnie przedmiotu zamówienia proszę przesyłać przez platformę Open Nexus.

12. Wykonawca przystępując do złożenia oferty akceptuje powyższe warunki zamówienia.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oświadczenia.PDF PDF 34.09 2023-04-13 08:41:00 Postępowanie
FormularzOfertowy.pdf pdf 96.5 2023-04-13 08:41:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2023-04-14 10:45 Agnieszka Chołodecka Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Bez uzasadnienia

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 materiały biurowe szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku, który należy wypełnić i załączyć do niniejszego postępowania tak samo jak oświadczenie o braku wykluczenia

FormularzOfertowy.pd [...].pdf

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2981 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 381