Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.2600.84.2023.KO „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2023 Etap 1”

Termin:
Zamieszczenia : 28-03-2023 09:27:00
Składania : 20-04-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Powiat Strzelecki w trybie zapytania ofertowego, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dla zadania pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2023 Etap 1”.

Opis przedmiotu zamówienia:

Zgodnie ze Specyfikacją Zamówienia Publicznego nr DP.272.20.2023.AB z dnia 16.03.2023r.

Zakres przedmiotu zamówienia polega na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania składającego się z dwóch części:

a)    Zadanie nr 1 – „Przebudowa drogi powiatowej 1455 O Olszowa – Ujazd – Etap 3”,

b)    Zadanie nr 2 – „Przebudowa drogi powiatowej 1815 O Izbicko – Grodzisko – Etap 3”.


Termin realizacji zamówienia:

·      od dnia przekazania placu budowy, w umownym okresie wykonywania robót budowlanych tj. 100 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy do dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót wykonanych w ramach realizacji zadania.

Warunki udziału w postępowaniu – zdolności techniczne lub zawodowe

1.Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone – zgodnie z poniższym wykazem:

   a)  Inspektor Nadzoru Inwestorskiego –  z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;

Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. art. 12 ustęp 1 ppkt. 2, ustęp 7, art.12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą.

2.Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego co najmniej :

      ¾     Wykonanie (zakończenie) co najmniej jednego zadania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadania pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania budowy, przebudowy lub remontu drogi publicznej o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto. Wykonawca nie może zsumować wartości kilku zadań o mniejszej wartości dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.

Informacje dodatkowe

1.Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone;

2.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca;

3.Zamawiający nie będzie wymagał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.

5.Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny lub ze względu na brak środków finansowych.

6. „Dodatkowe przesłanki wykluczenia wynikające z art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022 poz. 835)”.            

  Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006) i rozporządzeniu 269/2014 ( Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa  w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości  (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

4)    Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.

5)    W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy .

6)    Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych”.

Informacje dotyczące złożenia oferty:

Oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z umocowaniem prawnym wynikającym z odpisu lub wyciągu właściwego rejestru, ewidencji działalności gospodarczej albo z umowy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być złożone wraz z ofertą.

Kryterium oceny ofert:

Kryterium oceny ofert: cena 100%

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają:

     ·       w sprawie procedury wyboru – Katarzyna Ogaza – Młodszy Referent Wydziału Organizacyjnego (tel. 77 440 17 55 lub 787, pok. nr           312, III piętro), budynek Starostwa Strzeleckiego,  ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie,

    ·      w sprawie przedmiotu zamówienia – Anna Burek (tel. 77 440 17 14, pok. Nr 010), parter, budynek Starostwa Strzeleckiego, ul.           Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie.

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

1.    Druk „OFERTA” - załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

2.    Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.

3.    Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego.

4.    W przypadku występowania pełnomocnictwa, pełnomocnictwo do podpisania oferty.

Załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia:

1.      Druk „OFERTA” – załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

2.     Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się  lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.

3.   Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,  w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją  o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego.

4.      Specyfikacja Zamówienia Publicznego – znak spr. DP.272.20.2023.AB.

5.      Projekt umowy wraz z załącznikami.

6.      Obmiar Olszowa-Ujazd od wiaduktu do Olszowej.

7.      Obmiar Grodzisko-Izbicko.

8.      Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 77 440 17 55 lub 787.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 232.28 2023-03-28 09:27:00 Postępowanie
Załacznik Nr 1 do zapytania ofertowego.pdf pdf 292.35 2023-03-28 09:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.pdf pdf 548.16 2023-03-28 09:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.pdf pdf 611.17 2023-03-28 09:27:00 Postępowanie
Informacja o zamieszczeniu załącznika nr 1 do zapytania ofertowego w wersji do edycji..pdf pdf 182.56 2023-03-28 09:27:00 Postępowanie
Projekt umowy wraz z załącznikami..pdf pdf 498.23 2023-03-28 09:27:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna o o przetwarzaniu danych.pdf pdf 197.35 2023-03-28 09:27:00 Postępowanie
Obmiar Olszowa-Ujazd od wiaduktu do Olszowej.pdf pdf 95.61 2023-03-28 09:27:00 Postępowanie
Obmiar Grodzisko- Izbicko..pdf pdf 96.38 2023-03-28 09:27:00 Postępowanie
Specyfikacja zamówienia publicznego - znak spr. DP.272.20.2023.AB.pdf pdf 848.3 2023-03-28 09:27:00 Postępowanie
Załacznik Nr 1 do zapytania ofertowego-w wersji do edycji.docx docx 24.09 2023-03-28 09:27:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego w wersji do edycji.doc doc 40.5 2023-03-28 09:27:00 Kryterium
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego w wersji do edycji.doc doc 39 2023-03-28 09:27:00 Kryterium
zmiana terminu otwarcia ofert.pdf pdf 178.15 2023-04-11 11:48:16 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu otwarcia ofert.pdf pdf 178.16 2023-04-13 11:47:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-13 11:47 Katarzyna Ogaza W załączeniu pismo dot. zmiany terminu otwarcia ofert.

Zmiana terminu otwar [...].pdf

2023-04-11 11:48 Katarzyna Ogaza W załączeniu pismo dot. zmiany terminu otwarcia ofert.

zmiana terminu otwar [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2023 Etap 1” - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2971 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik Nr 1 do za [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia przekazania placu budowy, w umownym okresie wykonywania robót budowlanych tj. 100 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy do dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót wykonanych w ramach realizacji zadania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego - Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 do za [...].doc

(0)
6 Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 do za [...].doc

(0)
7 Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być złożone wraz z ofertą. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 849