Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SPZOZ/DZ/33/2023 Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.

Termin:
Zamieszczenia : 18-03-2023 10:56:00
Składania : 31-03-2023 11:00:00
Otwarcia : 31-03-2023 11:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 287.29 2023-03-18 10:56:00 Postępowanie
SWZ .pdf pdf 373.73 2023-03-18 10:56:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.zip zip 314.67 2023-03-18 10:56:00 Postępowanie
BZP ogł o zmianie ogł.pdf pdf 36.82 2023-03-23 23:17:12 Publiczna wiadomość
Modyfikacja 1.pdf pdf 357.66 2023-03-23 23:17:12 Publiczna wiadomość
BZP ogł o zmianie ogł 2.pdf pdf 39.35 2023-03-27 15:25:24 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie - Modyfikacja 2.pdf pdf 834.6 2023-03-27 15:25:24 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1 - Formularz cenowy pakiet nr 5 ZMODYFIKOWANY.xls xls 24.5 2023-03-27 15:25:24 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 280.83 2023-03-31 20:16:48 Publiczna wiadomość
Inf o wyniku na stronę.pdf pdf 456.5 2023-04-19 23:17:41 Publiczna wiadomość
z1 Informacja o wyborze.pdf pdf 202.71 2023-04-19 23:17:41 Publiczna wiadomość
z2 Informacja o wyborze.pdf pdf 211.72 2023-04-19 23:17:41 Publiczna wiadomość
z3 Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 328.97 2023-04-19 23:17:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-19 23:17 Zamówienia Publiczne Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie poszczególnych pakietów oraz zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie pakietu nr 4.

Inf o wyniku na stro [...].pdf

z1 Informacja o wybo [...].pdf

z2 Informacja o wybo [...].pdf

z3 Informacja o unie [...].pdf

2023-03-31 20:16 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-31 11:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie całości zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 405 600,00 zł (brutto), w tym na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia - pakietów: Część 1 - Pakiet 1: 6 000,00 zł brutto, Część 2 - Pakiet 2: 25 000,00 zł brutto, Część 3 - Pakiet 3: 35 500,00 zł brutto, Część 4 - Pakiet 4: 13 000,00 zł brutto, Część 5 - Pakiet 5: 45 000,00 zł brutto, Część 6 - Pakiet 6: 3 500,00 zł brutto, Część 7 - Pakiet 7: 59 000,00 zł brutto, Część 8 - Pakiet 8: 36 000,00 zł brutto, Część 9 – Pakiet 9: 21 000,00 zł brutto, Część 10 – Pakiet 10: 600,00 zł brutto, Część 11- Pakiet 11: 15 000,00 zł brutto, Część 12 – Pakiet 12: 18 000,00 zł brutto, Część 13 – Pakiet 13: 55 000,00 zł brutto, Część 14 – Pakiet 14: 19 000,00 zł brutto.
2023-03-27 15:25 Zamówienia Publiczne Wyjaśnienie - Modyfikacja 2.

BZP ogł o zmianie og [...].pdf

Wyjaśnienie - Modyfi [...].pdf

Załącznik nr 1.1 - F [...].xls

2023-03-23 23:17 Zamówienia Publiczne Modyfikacja 1.

BZP ogł o zmianie og [...].pdf

Modyfikacja 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1027