Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-02-2023 13:44:00 |
Składania : | 27-02-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 27-02-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-03-16 10:18 | Patrycja Niczyporuk |
Szanowni
Państwo, zgodnie z art. 253 ust. 2 Pzp, Zamawiający udostępnia informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2023-03-06 12:36 | Patrycja Niczyporuk |
Zamawiający
unieważnia
czynność
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
z
uwagi
na
to,
iż
została
przeprowadzona
nieprawidłowo
(przedwcześnie).
Badanie
i
ocena
ofert
jest
w
toku. W załączeniu oświadczenie Zamawiającego. |
2023-03-02 13:00 | Patrycja Niczyporuk | Zamawiający, w oparciu o art. 253 ust. 2 Pzp, udostępnia informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie prowadzonego postępowania. Pismo w załączeniu. |
2023-02-27 14:01 | Patrycja Niczyporuk | Zamawiający przedstawia w załączeniu informację z otwarcia ofert. |
2023-02-27 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 1 850 000,00 zł brutto ( słownie: jeden milion osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). |
2023-02-22 13:44 | Patrycja Niczyporuk | W dniu 13 i 16 lutego 2023 r. zostały złożone zapytania do SWZ oraz do projektu umowy. W załączeniu Zamawiający przedkłada informację o udzielonych odpowiedziach i zmodyfikowany projekt umowy. |
2023-02-16 12:59 | Patrycja Niczyporuk |
W
związku
z
wpłynięciem
w
dniu
dzisiejszym,
tj.
16
lutego
2023
r.
do
Zamawiającego
wniosku
Wykonawcy
o
zmianę
projektu
umowy
oraz
zmianę
niektórych
zapisów
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia,
Zamawiający
przedłuża
termin
składania
ofert
do
dnia
27
lutego
2023
r.
do
godz.
10.00. Zamawiający przewiduje, ze odpowiedzi na pytania Wykonawcy będą zamieszczone do dnia 22 lutego 2023 r. |
2023-02-16 10:20 | Patrycja Niczyporuk |
W dniu 13 lutego 2023 r. wpłynęło do Wykonawcy następujące pytanie: W związku z brzmieniem Rozdział VII pkt 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia, w świetle postanowień art. 436 pkt 1) Pzp, wnosimy o określenie planowanego terminu zakończenia robót budowlanych w dniach, tygodniach lub miesiącach. Poniżej odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje zmiany określenia planowanego terminu zakończenia robót budowlanych w dniach, tygodniach lub miesiącach, z uwagi na to, iż data wskazana przez Zamawiającego w SWZ jest obiektywnie uzasadniona. Zamawiający nie wie dokładnie kiedy umowa o roboty budowlane zostanie zawarta ponieważ jest to zależne od całej procedury przetargowej a data zakończenia robót wskazana w SWZ została podana na podstawie harmonogramu czynności, który Zamawiający przyjął i realizuje pod kątem Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. |
2023-02-15 14:12 | Patrycja Niczyporuk | W dniu 14 lutego 2023 r. wpłynęły kolejne zapytania od Wykonawcy. W załączeniu Zamawiający przedstawia odpowiedzi. |
2023-02-15 14:00 | Patrycja Niczyporuk |
W
dniu
10
lutego
2023
r.
wpłynęły
następujące
zapytania
od
Wykonawcy.
Poniżej
Zamawiający
udziela
odpowiedzi: 1. Po odbyciu wizji w terenie prosimy o dodanie pozycji do kosztorysu uwzględniającej wycinkę krzaków i samosiejek w km 0+100 do km 0+280 Odp.ZAMAWIAJĄCEGO: Na wskazanym odcinku, tj. od km 0+100 do km 0+280 brak jest kolizji krzaków i samosiejek z trasą remontowanej drogi. W związku z powyższym brak jest podstaw do dodania do kosztorysu pozycji uwzględniającej ich wycinkę. 2. Prosimy o dodanie do kosztorysu pozycji uwzględniającej usunięcie/przestawienie słupa teletechnicznego w km 0+300 Odp. ZAMAWIAJĄCEGO :Przedmiotowa inwestycja realizowana jest jako remont drogi i Zamawiający nie przewiduje przestawienia Infrastruktury teletechnicznej. 3. Po odbyciu wizji w terenie Wykonawca zauważa że istniejąca szerokość jezdni ma szerokość od 2,5 do 3,5mtera. Prosimy o zweryfikowanie ilości robót ziemnych w przedmiarze. Odp.ZAMAWIAJĄCEGO: Podane ilości w przedmiarze robót przewidują już poszerzenia pod jezdnię. |
2023-02-13 13:07 | Patrycja Niczyporuk |
Zamawiający
przedstawia
poniżej
zapytania
jakie
zostały
złożone
w
dniu
9
lutego
2023
r.
wraz
z
odpowiedziami:
1. Czy Zamawiający dopuszcza zamknięcie drogi na czas robót? Odp.: Zgodnie z Rozdz. IV ust. 1 SWZ w zakres zadania wchodzi "wykonanie projektu i wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót drogowych" i na tym etapie będą dokonywane przez zarządcę drogi szczegółowe uzgodnienia z wykonawcą robót. Zamawiający nie wyklucza częściowego zamknięcia drogi (np. etapami) pod warunkiem umożliwienia mieszkańcom dojazdu do posesji. 2. Zaprojektowana konstrukcja zakłada wyniesienie w górę o 31 cm, natomiast grubość kruszywa na poboczach jest projektowana na 15 cm. Prosimy o dodanie pozycji kosztorysowej uwzględniającej wykonanie nasypu niwelującego różnicę wysokości. Odp.: Obecnie przedmiotowa droga posiada zawyżone pobocza, należy wykonać ich ścinkę oraz wyprofilować. Następnie wykonać ułożenie warstwy z kruszywa na gr. 15 cm, nawierzchnię poboczy należy zlicować z nawierzchnią jezdni ze spadkiem 8 % na zewnętrzną stronę drogi. 3. Dotyczy poz.6 prosimy o zweryfikowanie ilości podbudowy z kruszywa ze względu na odsadzki. Odp.: W ofercie należy wycenić na odsadzki dodatkowe 10 cm podbudowy grubości 20 cm z każdej strony na całej długości remontowanej drogi. 4. Dotyczy poz.10 prosimy o zweryfikowanie ilości warstwy wiążącej ze względu na odsadzki. Odp.: W ofercie należy wycenić na odsadzki dodatkowe 5 cm warstwy wyrównawczej grubości 6 cm z każdej strony na całej długości remontowanej drogi. |
2023-02-13 12:05 | Patrycja Niczyporuk |
W
dniu
9
lutego
2023
r.
wpłynęło
zapytanie
Wykonawcy
dotyczące
posiadania
przez
Zamawiającego
badania
geotechnicznego
na
zadanie:
,,Remont
drogi
gminnej
wewnętrznej
prowadzącej
do
Zbiornika
Wodnego
Mietków,
położonej
w
obrębie
Maniów,
Maniów
Mały". Zamawiający informuje, że nie nie posiada ww. badania geotechnicznego. |
Komunikaty