Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOSTAWA DETEKTORA ORAZ STACJI OPISOWEJ DOSTAWA DETEKTORA ORAZ STACJI OPISOWEJ

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 30-01-2023 10:17:00
Składania : 14-02-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-02-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa detektora oraz stacji opisowej zwanych dalej „sprzętem medycznym” do siedziby Zamawiającego.

2.      Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5.1 – 5.2 do SWZ.

3.        Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)      dostawę sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 5.1 – 5.2 do SWZ,

a)      instalację, uruchomienie i integrację przedmiotu zamówienia określonego w Zadaniu nr 1 z systemem postprocessingowym (syngo.via) wykorzystywanym przez Zamawiającego,

b)      wymianę, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia określonego w Zadaniu nr 2 w aparacie RTG Zamawiającego (tj. Luminos dRF Max) wraz z wykonaniem niezbędnych testów specjalistycznych.

2)      udzielenia instruktażu w zakresie obsługi sprzętu medycznego, o którym mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.

4.      Zaoferowane wyroby medyczne muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane po 1 stycznia 2022 r. Nie dopuszcza się oferowania wyrobu medycznego rekondycjonowanego oraz sprzętu medycznego demonstracyjnego. Wyroby medyczne muszą być wolne od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych.

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (30-01-2023).pdf pdf 97.45 2023-01-30 10:17:00 Postępowanie
SWZ - 006.pdf pdf 4614.99 2023-01-30 10:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 78 2023-01-30 10:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.1-5.2 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.docx docx 34.12 2023-01-30 10:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.doc doc 89 2023-01-30 10:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 63.5 2023-01-30 10:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49 2023-01-30 10:17:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla wykonawców.pdf pdf 2110.61 2023-02-06 10:34:08 Publiczna wiadomość
SWZ - 006 — modyfikacja.docx docx 103.14 2023-02-06 10:34:08 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - umowa projekt - modyfikacja.docx docx 44.4 2023-02-06 10:34:08 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5.1-5.2 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów —modyfikaja.docx docx 34.48 2023-02-06 10:34:08 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zamówieniu (30-01-2023).pdf pdf 98.8 2023-02-08 08:29:54 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.pdf pdf 253.8 2023-02-09 13:27:26 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.doc doc 190.5 2023-02-09 13:27:26 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie (09-02-2023).pdf pdf 36.59 2023-02-09 13:27:26 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 41 2023-02-14 10:02:42 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 142.94 2023-02-14 10:02:42 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 473.33 2023-02-21 09:31:31 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 111.4 2023-02-21 09:31:31 Publiczna wiadomość
Ogłoszenei o udzieleniu (13-03-2023).pdf pdf 81.1 2023-03-13 14:23:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-13 14:23 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu (13-03-2023)

Ogłoszenei o udziele [...].pdf

2023-02-21 09:31 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2023-02-14 10:02 Monika Wojciechowska Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].doc

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2023-02-14 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „DOSTAWA DETEKTORA ORAZ STACJI OPISOWEJ”, przeznaczył kwotę 138 630,17 zł brutto.
2023-02-09 13:27 Jacek Banaszak Informacja nr 2 - Zmian terminu składania ofert

Informacja nr 2 dla [...].pdf

Informacja nr 2 dla [...].doc

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-02-08 08:29 Jacek Banaszak Ogłoszenie o zamówieniu (30-01-2023)

Ogłoszenie o zamówie [...].pdf

2023-02-06 10:34 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

SWZ - 006 — modyfika [...].docx

Załącznik nr 2 - umo [...].docx

Załącznik nr 5.1-5.2 [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 816