Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-01-2023 12:53:00 |
Składania : | 19-01-2023 15:27:32 |
Otwarcia : | 25-01-2023 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-01-19 15:27 | Izabella Dolińska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie - wskazanie jedynego wykonawcy usługi. |
2023-01-19 14:35 | Izabella Dolińska |
Zamawiający
informuje
następujących
zapisach
w
umowie: 1. § 1, punkt 5 : O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem z wyprzedzeniem co najmniej 3 – dniowym. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. 2. § 2, punkt 1.1.: Okres gwarancji – …… miesięcy na wymienione części. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. 3. § 2, punkt 1.7.: Naprawa gwarancyjna musi być wykonana w terminie – maksymalnie 21 dni roboczych liczonych od chwili powzięcia wiadomości o awarii lub usterce. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody. 4. § 2, punkt 1.8.: Maksymalny czas usunięcia awarii lub usterki u Zamawiającego w przypadku, gdy zaistnieje konieczność sprowadzenia części zamiennych z zagranicy nie może przekroczyć 21 dni roboczych od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii usterce, to jest od otrzymania na piśmie bądź mailem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie przedmiotu umowy. Okoliczność w postaci ewentualnej konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy Wykonawca będzie zobowiązany udokumentować. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody. 5. § 4, punkt 1.1.: za opóźnienie w wykonaniu umowy w wysokości 0,05 % wartości umowy brutto za każdy dzień opóźnienia, max. wartość kary do 5% Odpowiedź: Zamawiający ne wyraża zgody. 6. § 4, punkt 1.2.: za opóźnienie w usunięciu wad lub usterek w okresie gwarancji w wysokości 0,05 % wartości umowy brutto za każdy dzień opóźnienia liczony od upływu terminu wyznaczonego na usunięcie wad, max. wartość kary do 5% Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody. 7. § 4, punkt 3.: Łączna maksymalna wysokość naliczonych kar umownych nie może przekroczyć 10% wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody. 8. Termin składania ofert wydłuża się na dzień 25-01-2023. |
Komunikaty