Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-01-2023 09:42:00 |
Składania : | 20-01-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach ZAPRASZA Do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: Dostawa ziarna kukurydzy do kotłowni mieszczącej się w Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach. I. DEFINICJE I SKRÓTY Wyrażenia i skróty używane w zaproszeniu oznaczają: 1) Zamawiający – Powiat Świecki - Dom Pomocy Społecznej w Gołuszycach , 2) Wykonawca – podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia, II. ZAMAWIAJĄCY Zamawiającym jest Powiat Świecki - Dom Pomocy Społecznej w Gołuszycach 86-120 Pruszcz tel.: (0-52)332-00-19 faks(0-52)332-00-19 e-mail: dps.radecki@wp.pl III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa ziarna kukurydzy do kotłowni mieszczącej się w Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach w okresie od 23-01-2023 do 31-05-2023 w szacunkowej ilości 50 ton. Dostawca dostarczy kukurydzę na swój koszt, własnym transportem kołowym, którego rzeczywista masa całkowita nie przekroczy 8 ton. Dostawca zobowiązany jest do rozładunku zamówionej kukurydzy na podstawione przez zamawiającego przyczepy, lub do magazynu. Średnia częstotliwość dostaw 2 razy w tygodniu w sezonie grzewczym. Maksymalna wielkość pojedynczej dostawy 4 tony. Kukurydza pakowana w zwrotne worki o masie do 25 kg.
Maksymalna wilgotność ziarna - 14%
IV. MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest sprzedaż i dostawa odpowiednich ilości Ziarna kukurydzy , zamówionych przez Zamawiającego w okresie od 23-02-2023 do 31-05-2023r. 2. Miejsce wykonania zamówienia: – Dom Pomocy Społecznej w Gołuszycach 86-120 Pruszcz.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty