-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 714566
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Prowadzenie punktów konsultacji psychologicznej na tereneie Gminy Pruszcz Gdański
Wystawiający
-
UżytkownikIzabela Nowak
-
Organizacja
-
OddziałGminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-01-12 09:14:00
-
Składania2023-01-19 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-01-19 10:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Gmina Pruszcz Gdański, ul. Zakątek 1, 83 – 000 Juszkowo
2. Przedmiot zamówienia:
Gmina Pruszcz Gdański zamawia usługę polegającą na prowadzeniu punktu konsultacji psychologicznej:
a) w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Cieplewie przy ulicy Długiej 20a, dla osób uzależnionych od alkoholu i innych substancji oraz ich rodzin z terenu gminy Pruszcz Gdański w wymiarze 18 godzin w tygodniu w okresie od stycznia do grudnia 2023 roku
i/lub
b) w Mediatece w Straszynie przy ulicy Dworcowej 6a, dla osób uzależnionych od alkoholu i innych substancji oraz ich rodzin z terenu gminy Pruszcz Gdański w wymiarze 4 godzin w tygodniu w okresie od stycznia do grudnia 2023 roku
Do zadań Punktu Konsultacyjnego należy w szczególności:
· prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień i przemocy w rodzinie,
· udzielanie osobom i rodzinom konsultacji oraz porad terapeutycznych, socjalnych i profilaktycznych w sprawach uzależnień i przemocy,
· motywowanie osób współuzależnionych do ewentualnego podjęcia psychoterapii w zakładach lecznictwa odwykowego,
· wspomaganie osób pijących ryzykownie i szkodliwie w podjęciu decyzji w sprawie zmiany szkodliwego wzoru picia,
· motywowanie osób uzależnionych od alkoholu do podjęcia leczenia odwykowego oraz psychoterapii w zakładach lecznictwa odwykowego,
· udzielanie wsparcia osobom po zakończonej psychoterapii poprzez rozmowy podtrzymujące lub udział w grupach wsparcia,
· inicjowanie interwencji w przypadku rozpoznania zjawiska przemocy w rodzinie poprzez udzielenie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy,
· gromadzenie aktualnych informacji o miejscach pomocy oraz kompetencjach służb i instytucji z terenu gminy, zajmujących się systemową pomocą dla rodziny,
· współdziałanie z innymi podmiotami zajmującymi się rozwiązywaniem problemów uzależnień oraz przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie.
3. Zadanie zostało podzielone na części. Na każdą część powinna być złożona odrębna oferta.
4. Miejsce realizacji:
• punkt konsultacji psychologicznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Cieplewie przy ulicy Długiej 20a,
• punkt konsultacji psychologicznej w Mediatece w Straszynie przy ulicy Dworcowej 6a.
5. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do grudnia 2023 roku
6. Liczba godzin oraz częstotliwość zamówienia:
· punkt konsultacji psychologicznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Cieplewie: 18 godzin w tygodniu,
· punkt konsultacji psychologicznej w Mediatece w Straszynie: 4 godziny w tygodniu.
7. Wymagania: Psycholog w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1026). Min. 5 lat doświadczenia w pracy z osobami uzależnionymi i ich rodzinami lub w ośrodkach pomocy społecznej.
8. Kryteria wyboru oferty: cena: 100%
9. Sposób i termin złożenia oferty:
· Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus w terminie do 19.01.2023 do godz. 10:00:00.
· Wykonawca na etapie składania ofert zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie.
10. Badanie ofert:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
11. Informacje dodatkowe:
· Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na świadczenie usług.
· Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
· Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
· Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
• W przypadku pytań:
· merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 58 692 94 19
· związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu zawarcia umowy w formie pisemnej, którą Zamawiający zastrzega pod rygorem nieważności. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania przyczyny. Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).”
12. Klauzula informacyjna
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim
sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:
− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
− nr telefonu: 58 692 94 00
− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym inspektorem
ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Cel przetwarzania
Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30.000 euro,
w zapytaniu ofertowym.
Podstawa przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO* w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30.000 euro w zapytaniu ofertowym;
- na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu związanym z udzielanym zamówieniem publicznym poniżej 30000 euro tj.: w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy. W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
Obowiązek podania danych
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia poniżej 30.000 euro.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych (m.in. Open Nexus Sp. z o.o.)
Prawa osób
Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich oraz otrzymywania ich kopii, żądania ich sprostowania, żądania usunięcia danych (gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa), prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ).
Ponadto, w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody macie Państwo prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofać się ze zgody można w formie wysłania żądania na nasz adres e-mail lub adres pocztowy. Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania przez nas tych danych.
*Skrót RODO odnosi się do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?