Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2022 12:55:00 |
Składania : | 15-12-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-12-2022 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu prowadzonym zgodnie z obowiązującym w Spółce Regulaminem udzielania zamówień w Spółce "Wodociągi Kieleckie" Sp. z o.o. w Kielcach dla zamówień do których nie ma zastosowania ustawa Pzp w trybie przetargu nieograniczonego na odbiór i zagospodarowanie odpadów innych niż niebezpieczne i odpadów niebezpiecznych wytwarzanych w "Wodociągach Kieleckich" Spółka z o.o.. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 53c ww. Regulaminu.
Wymagania Zamawiającego:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest pisemnie w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus dostępnej na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na ww. stronie Zamawiającego).
2. Wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej
danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również
komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl.
3. Wszystkie
ww. dokumenty zaleca się wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do
Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl
w terminach określonych w SIWZ.
4. Wykonawca
może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zamawiający
jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie
treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 4 dni robocze przed
terminem składania ofert.
5. Zamawiający
informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności
logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ,
składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu
przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
6. Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w
niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z
załączonymi do postępowania wzorami, a następnie
ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość
wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania –
150x150.
7. Wykonawca
składa ofertę na platformazakupowa.pl oraz załącza do niej oświadczenia
i dokumenty, o których jest mowa w rozdziale VI pkt 1 i 2 SIWZ tj. skany wydrukowanych
i podpisanych papierowych oryginałów.
8. Ofertę
stanowi wypełniony, podpisany, zeskanowany i przesłany poprzez platformazakupowa.pl Formularz oferty oraz Formularze cen jednostkowych wraz z wymaganymi
załącznikami. Dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory, muszą być
sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
9. Podana
cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty
związane z wykonaniem umowy; musi uwzględniać wszystkie czynniki ujęte w
niniejszej Specyfikacji oraz czynniki nieprzewidziane, a konieczne do
właściwego wykonania usługi.
10.
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta
zostanie najwyżej oceniona do złożenia za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „wiadomości” dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 7 SIWZ -
wymagana forma dokumentów – skan
podpisanego oryginalnego dokumentu.
11. Wykonawca
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu
terminu składania ofert tj. do dnia 14.03.2023r.
12. Wykonawca
może złożyć jedną ofertę dla każdej Części, w której musi być zaproponowana
tylko jedna cena i nie może jej zmienić.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania
ofert częściowych.
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby Części
możliwych do udzielenia temu samemu Wykonawcy.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych.
15. Szczegółowe zasady
określające sposób realizacji zamówienia, rozliczenia oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we
Wzorze umowy stanowiącym - Załącznik nr 6 do SIWZ.
16. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest
jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ wraz z
załącznikami.
17. Zamawiający
Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach informuje, iż zapis
dotyczący warunków ochrony danych osobowych jest zawarty w załącznikach do SIWZ
- Załącznik nr 6 § 10 i Załącznik nr 7.
Regulamin
udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl
w zakładce „Przetargi”.
W
sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym
dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”.
Załączniki
do postępowania:
1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty
2. Załącznik nr 1a - Formularz cen jednostkowych (Część I)
3. Załącznik nr 1b - Formularz cen jednostkowych (Część II)
4. Załącznik nr 1c - Formularz cen jednostkowych (Część III)
5. Załącznik nr 1d - Formularz cen jednostkowych (Część IV)
6. Załącznik nr 1e - Formularz cen jednostkowych (Część V)
7. Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy
dotyczące spełnienia warunków udziału
w postępowaniu
8. Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
9. Załącznik nr 3a – Oświadczenie Podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca
10. Załącznik nr 3b - Zobowiązanie podmiotu trzeciego
11. Załącznik nr 4 – Informacja o przynależności do grupy kapitałowej
12. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o wykonywanych usługach
13. Załącznik nr 6 - Wzór umowy
14. Załącznik nr 7 - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
15. Załącznik nr 8 - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
16. Załącznik nr 9a - Rodzaj procesu przetwarzania, któremu zostaną poddane odpady (Część I)
17. Załącznik nr 9b - Rodzaj procesu przetwarzania, któremu zostaną poddane odpady (Część II)
18. Załącznik nr 9c - Rodzaj procesu przetwarzania, któremu zostaną poddane odpady (Część III)
19. Załącznik nr 9d - Rodzaj procesu przetwarzania, któremu zostaną poddane odpady (Część IV)
20. Załącznik nr 9e - Rodzaj procesu przetwarzania, któremu zostaną poddane odpady (Część V)
2023-02-06 12:07 | Maksym Wyderski | Informacja o unieważnieniu czynności wyboru i unieważnieniu postępowania dla Części III |
2023-01-17 14:30 | Maksym Wyderski | Informacja o wyniku postępowania dla Części III |
2023-01-09 14:30 | Maksym Wyderski | Informacja o unieważnieniu postępowania dla Części II, IV |
2023-01-09 14:24 | Maksym Wyderski | Informacja o wyniku postępowania dla Części I, V |
2022-12-16 11:28 | Maksym Wyderski | Informacja z otwarcia ofert |
2022-12-13 10:41 | Maksym Wyderski | Zapytania i odpowiedzi 1 |
Komunikaty