Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-11-2022 13:33:00 |
Składania : | 24-11-2022 15:27:09 |
Otwarcia : | 08-12-2022 13:38:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zapraszam do
składania ofert na wykonanie usługi holowania/przewożenia pojazdów
i innych przedmiotów (części samochodowych) do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję – KPP Głubczyce
Umowa zawarta, będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.
Szczegółowe wymagania, w tym kryteria do
spełnienia oraz opis czynności opisany jest
w dokumentacji w załączeniu. Oferty proszę składać do dnia 8 grudnia 2022 r.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków uczestnictwa
i spełnienie warunków zawartych
w projekcie umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia, określonych przez
Zamawiającego, proszę dołączenie na platformie zeskanowane podpisane przez osobę upoważnioną dokumenty
tj.:
1. Wypełniony formularz ofertowy.
W załączeniu dokumenty odnośnie niniejszego postępowania:
1) Druk ofertowy
2) Opis przedmiotu zamówienia
3) Projekt umowy
4) Zał nr 2 do projektu umowy Wzór „Zlecenia dotyczące przemieszczenia (zabezpieczenia) pojazdu”
5) Zał nr 3 do projektu umowy Wykaz osób zatrudnionych
6) Zał nr 4 do projektu umowy Wzór notatki służbowej dotycząca kosztów przemieszczenia pojazdu.
7) Zał nr 5 i 6 do projektu umowy informacja o wykorzystaniu uzyskanych danych osobowych.
8) Zał nr 7 Wykaz pojazdów
9) Oświadczenie Wykonawcy
Na
platformie proszę wpisać cenę sumaryczną (łączną z druku ofertowego)
UWAGA w druku ofertowym wpisuje się kwoty brutto
Zamawiający zastrzega , iż może nie dokonać wyboru spośród nadesłanych ofert oraz iż czynności zostaną powtórzone.
Oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz nie podpisane i nie pełnie nie będą rozpatrywane.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47 864 24 32
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-11-24 15:27 | Tomasz Szafrański | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zmiana potrzeb w tym zakresie. |
Komunikaty