Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ORK.2410.25.2022 Dostawa paczek świątecznych dla dzieci pracowników Urzędu Miasta Ostrołęki

Anna Dobkowska
Miasto Ostrołęka Oddział: Wydział Organizacji i Kadr
Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2022 15:42:00
Składania : 18-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 18-11-2022 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

zapraszamy do złożenia ofert na zakup oraz dostawę paczek świątecznych za pośrednictwem  poniższego formularza elektronicznego.

 

1. Zapytanie dotyczy zakupu 171 sztuk paczek świątecznych wraz z dostawą, w skład których musi wchodzić asortyment wymieniony w wykazie produktów, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Zamawiający oczekuje wyłącznie produktów wymienionych                                  w załączniku - nie wyraża zgody na zamienniki.

Po wyborze Wykonawcy, Zamawiający samodzielnie wskaże ilość danego asortymentu.

 

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części pozycji zawartych w propozycji asortymentowej.

3. Każda paczka powinna być w opakowaniu z motywem bożonarodzeniowym/mikołajkowym.

5. Dostawa oraz rozładunek paczek zostaną dokonane przez Wykonawcę na koszt własny, do siedziby Zamawiającego, tj.:

 Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. J Bema 1

07-410 Ostrołęka

5. Termin przydatności do spożycia wszystkich wyrobów musi wynosić co najmniej 6 miesięcy od dnia dostarczenia produktów do siedziby Zamawiającego.

6. Płatność za zrealizowane zamówienie nastąpi przelewem, w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury oraz podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.

7. Termin realizacji zamówienia: do dnia 6 grudnia 2022 r., do godz. 09:00.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 29 765 42 99

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Asortyment do paczek.doc doc 39 2022-11-09 15:42:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Formularz cenowy Pozycje z formularza

Asortyment do paczek [...].doc

171 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 6 grudnia 2022 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 285