Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ADM.260.01.2023.JD Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu

Termin:
Zamieszczenia : 07-11-2022 09:00:00
Składania : 17-11-2022 08:00:00
Otwarcia : 17-11-2022 08:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 144.22 2022-11-07 09:00:00 Postępowanie
SWZ .pdf pdf 1042.88 2022-11-07 09:00:00 Postępowanie
załączniki.doc doc 370 2022-11-07 09:00:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 35.41 2022-11-07 09:00:00 Postępowanie
Wybór oferty.pdf pdf 789.86 2022-11-23 08:05:03 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 67.04 2023-01-04 08:11:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-04 08:11 Jolanta Dziura W załączeniu Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-11-23 08:05 Jolanta Dziura W załączeniu wybór najkorzystniejszej oferty

Wybór oferty.pdf

2022-11-17 08:00 Komunikat Zamawiającego W Planie Finansowym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie istnieje zabezpieczenie kwoty 280 018,80 zł brutto/netto
2022-11-10 12:55 Jolanta Dziura W dniu 10.11.2022 r. do Zamawiającego wpłynęło od potencjalnego wykonawcy zapytanie do postępowania prowadzonego w trybie podstawowym pn. „Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu”
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu działając na podstawie art. 284 ust. 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) udziela wyjaśnień oraz udostępnia treść zapytania wraz wyjaśnieniami na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Pytanie 1:
Zamawiający w załączniku nr 6 do SWZ pkt 40 ust. a ustalił wysokość kary umownej
za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego z winy Wykonawcy.
Konieczność zapłaty kary w wysokości przewidzianej w w/w punktach SWZ jest znacząco wygórowana i wskazuje na oczywistą dysproporcję pomiędzy ciężarem naruszenia obowiązków przez Wykonawcę a rozmiarem sankcji wymierzanej z tego tytułu.
Wykonawca zwraca się o powtórną analizę przedstawionych kwestii i rewizję stanowiska Zamawiającego w zakresie kar umownych poprzez:
1. wykreślenie przez Zamawiającego zapisów dotyczących kary umownej za odstąpienie od umowy i w jej miejsce wprowadzenie postanowień regulujących odpowiedzialność operatora pocztowego na zasadach określonych w ustawie Prawo pocztowe i aktach wykonawczych.?
2. w przypadku negatywnej odpowiedzi na pierwsze pytanie, Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości kary do 5 % wartości umowy brutto.

Zamawiający udziela odpowiedzi:
Zamawiający w załączniku nr 6 do SWZ pkt 40 ust. a nie zmienia wysokości kary umownej i utrzymuje zapis:
Wykonawca zobowiązany jest zapłacić karę:
1. w wysokości 10% wartości maksymalnej przedmiotu umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego z winy Wykonawcy,
2. w wysokości 1 % wartości maksymalnej przedmiotu umowy w przypadku zwłoki w wykonaniu umowy, za każdy dzień zwłoki.

Zamawiający doprecyzowuje:

Zamawiający uprawniony jest do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy po wcześniejszym przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego podstawę do nałożenia kary.

Kara za odstąpienie od umowy w wysokości nie przekraczającej 10% wartości umowy jest uznawana przez UZP jako przykład dobrej praktyki kontraktowej. Dodatkowo biorąc pod uwagę potrzebę zabezpieczenia kwestii finansów publicznych utrzymanie dotychczasowego poziomu kar jest zasadne.
Termin składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.
Postanowienia specyfikacji warunków zamówienia pozostają bez zmian.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 404