Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ADM.261.06.2023.JD Realizacja wniosków o likwidację barier architektonicznych i tech-nicznych finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz nadzór nad realizacją zadania w roku 2023.

Termin:
Zamieszczenia : 04-11-2022 08:30:00
Składania : 14-11-2022 11:00:00
Otwarcia : 14-11-2022 11:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


1.            O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:

A.                 nie podlegają wykluczeniu - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w/w zakresie – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2  do zapytania

B.             spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – tj. posiadają:

a)    Wykształcenie kierunkowe budownictwo, uprawnienia o specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych. Na potwierdzenie  spełniania w/w wymogu należy złożyć wraz z ofertą kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych lub inny dokument potwierdzający posiadanie wykształcenie oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej inżynierów właściwej dla tej specjalności.

b)   W przypadku posiadania dodatkowego wykształcenia oraz dodatkowych uprawnień złożenie kserokopii posiadanych dyplomów, certyfikatów, itp.

c)     Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia. Doświadczenie oceniane będzie na podstawie stażu pracy zawodowej w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do zapytania). Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dokumentów potwierdzających realizację usług wykazanych w załączniku nr 5.

LUB

Dysponują osobami, które posiadają wykształcenie oraz doświadczenie określone w pkt VII B   i będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załączniki do zapytania .doc doc 166 2022-11-04 08:30:00 Postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE (ON).pdf pdf 761.06 2022-11-04 08:30:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-11-14 12:16 Jolanta Dziura Zabrze, dnia 14.11.2022 r. ADM.261.06.2022.JD





Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania



Działając na podstawie Rozdziału IX pkt 18 pkt A. zapytania ofertowego pt. „Realizowanie wniosków o likwidację barier architektonicznych i technicznych finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz nadzór nad realizacją zadania w roku 2023” postępowanie zostaje unieważnione na podstawie Rozdziału IX pkt 8, ponieważ złożona oferta nie została prawidłowo podpisana.



2022-11-14 11:00 Komunikat Zamawiającego W Planie Finansowym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie istnieje zabezpieczenie kwoty 83 404,80 zł brutto na postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego do 130.000 złotych pn: „Likwidacja barier architektonicznych i technicznych finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz nadzór nad realizacją zadania w roku 2023”.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za zrealizowanie 1 wniosku (maksymalnie 16 godzin) - 1 usługa - (0)
2 Cena za 1 godzinę pracy - 1 usługa - (0)
3 MAKSYMALNA WARTOŚĆ UMOWY (Cena za zrealizowanie maksymalnie 40 wniosków/ cena za maksymalnie 640 godziny pracy) - 40 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie 40% Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia oceniane będzie na podstawie stażu pracy zawodowej w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do zapytania) Zamawiający w ramach tego kryterium będzie przyznawał dodatkowe punkty procentowe za doświadczenie. W związku z powyższym Zamawiający dokona oceny w następujący sposób: - doświadczenie 36 miesięcy i mniej – 0 pkt - doświadczenie od 37 miesięcy do 48 miesięcy – 10 pkt - doświadczenie od 49 miesięcy do 60 miesięcy – 20 pkt - doświadczenie od 61 miesięcy do 72 miesięcy – 30 pkt - doświadczenie powyżej 72 miesięcy – 40 pkt (0)
3 Termin realizacji - Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 2.01.2023 r do dnia 31.03.2023 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację powyższego zadania (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 292