Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 265/ZP/2022 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim

Termin:
Zamieszczenia : 21-10-2022 11:41:00
Składania : 26-10-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: „Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim” z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 -  265/ZP/2022  (Rej.:77/L/22) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129 z późn zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 30125110-5; 30125120-8; 30125100-2; 30124000-4

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

1)     Termin realizacji  –– maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
       do dnia 25.11.2022 r.

2)      Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.

 

3)   Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP      

      zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po   

      uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.

 

4)      Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność na warunkach określonych
        we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP
        zs. w      Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

5)        Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2.

     6)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

     7)      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

8. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:

·         Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 oraz Opis przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy)  Załącznik nr 1 dla zadań na które składana jest oferta,

 

·         W Zadaniu nr 1 i Zadaniu nr 2 zamawiający wymaga zaoferowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez Producenta urządzenia, dla którego są one przeznaczone !!! 

·          pełnomocnictwo do podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.

 

 Dostarczane produkty muszą być:

              - wolne od wad fizycznych i prawnych;

- pełnowartościowe, wolne od wad technicznych, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) w ramach poszczególnych zadań, a ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych sprzętu.

 - oryginalnie zapakowane, oznakowane etykietą Producenta. Wykonawcy i symbolem pozwalającym na identyfikację ich parametrów, w szczególności wskazywać listę kompatybilnych urządzeń drukujących, wyniki testów wydajności przeprowadzonych
z wykorzystaniem znormalizowanego testu zgodnie z minimalną liczbą stron wydruku A4 przy 5% pokryciu określoną w kolumnie nr 3 tabeli -
Opis przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy)  oraz okres ważności;

- rozpoznawane przez urządzenie drukujące, przy czym, w przypadku urządzeń drukujących w kolorze, właściwe działanie urządzenia lub produktu, nic może być uwarunkowane koniecznością jednoczesnej wymiany wszystkich kolorów wkładów drukujących.

 

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Jacek Polit tel.: 47 701 34 33;

e-mail: jacek.polit@ra.policja.gov.pl;

·         w sprawach formalnych  - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05

e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

 1)      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

 2)      Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

 3)  Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 

 

 4)  Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

 5)      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

 6)      Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

 7)      KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 8)      Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu,  ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.

 


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2.docx docx 23.13 2022-10-21 11:41:00 Kryterium
Opis przedmiotu zamówienia (Wykazcennik asortymentowo - ilościowy) Załącznik nr 1 Zadanie nr 1.xlsx xlsx 13.45 2022-10-21 11:41:00 Kryterium
Opis przedmiotu zamówienia (Wykazcennik asortymentowo - ilościowy) Załącznik nr 1 Zadanie nr 2 .xlsx xlsx 12.89 2022-10-21 11:41:00 Kryterium
Projekt umowy + protokół odbioru.pdf pdf 378.94 2022-10-21 11:41:00 Kryterium

Komunikaty

2022-10-27 07:50 Paweł Łyżwiński W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 6 ważnych ofert z czego 5 ofert na Zadanie nr 1 i 6 ofert na Zadanie nr 2. Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:

BILT POLSKA S.C Marek Chmielewski, Albert Nowocin, Wioletta Sikora
ul. Mariacka 5/7 lok. 2 i 3
26-600 Radom
Zadanie nr 1 - Wartość oferty: 3.431,70 zł brutto;
Zadanie nr 2 - Wartość oferty: 10.990,05 zł brutto;


Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ zawiera najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone przez Zamawiającego

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) Załącznik nr 1 Proszę o podanie Łącznej wartości z Opisu przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) Załącznik nr 1 dla Zadania nr 1 1 kpl. - (0)
2 Zadanie nr 2 zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) Załącznik nr 1 Proszę o podanie Łącznej wartości z Opisu przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) Załącznik nr 1 dla Zadania nr 2 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, projekt umowy - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami wskazanymi w projekcie umowy.. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy + prot [...].pdf

(0)
3 Termin realizacji - Maksymalny termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 25.11.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie i podpisanie załączonego Formularza ofertowego - Załącznik nr 2 dla zadania na które składana jest oferta. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].docx

(0)
6 Opis przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) Załącznik nr 1 dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 - Proszę o wypełnienie i podpisanie załączonego Opis przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) Załącznik nr 1 dla zadania na które składana jest oferta. Zamawiający wymaga zaoferowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez Producenta urządzenia, dla którego są one przeznaczone !!! (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Opis przedmiotu zamó [...].xlsx

Opis przedmiotu zamó [...].xlsx

(0)
7 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 405