Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.D.PM.17.2022 Zakup, dostawa i montaż 13 krzeseł ewakuacyjnych wraz z zestawem 6 alarmów zabezpieczających do wskazanych budynków dydaktycznych Politechniki Warszawskiej w Warszawie i Płocku

Sekretarz komisji przetargowej
Politechnika Warszawska Oddział: Dział Logistyki i Zakupów (do 01.03.23 Dział Zamówień Publicznych)
Termin:
Zamieszczenia : 12-12-2022 14:00:00
Składania : 19-01-2023 10:00:00
Otwarcia : 19-01-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu-DOSTAWY_ZP.D.PM.17.2022.pdf pdf 145.66 2022-12-12 14:00:00 Postępowanie
2. SWZ_ZP.D.PM.17.2022.pdf pdf 688.2 2022-12-12 14:00:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 1 do SWZ_OPZ_ZP.D.PM.17.2022.pdf pdf 188.1 2022-12-12 14:00:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 2 do SWZ_PPU_ZP.D.PM.17.2022.pdf pdf 292.3 2022-12-12 14:00:07 Postępowanie
5. Załącznik nr 3-3.1._FO z ośw.doc doc 339.5 2022-12-12 14:00:21 Postępowanie
6. Załącznik nr 3.2.-3.2.1. do FO_podm 3.doc doc 213 2022-12-12 14:00:21 Postępowanie
7. Załącznik nr 3.3. do FO_ośw_konsorcjum.doc doc 171.5 2022-12-12 14:00:21 Postępowanie
1.1. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia-DOSTAWY-ZP.D.PM.17.2022.pdf pdf 35.17 2022-12-13 14:40:35 Publiczna wiadomość
8. ZMIANA treści SWZ nr 1_ZP.D.PM.17.2022.pdf pdf 245.66 2022-12-13 14:40:35 Publiczna wiadomość
9. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT_ZP.D.PM.17.2022.pdf pdf 181.09 2023-01-19 14:29:42 Publiczna wiadomość
10. Informacja o wyborze oferty NAJKORZYSTNIEJSZEJ_ZP.D.PM.17.2022.pdf pdf 200.14 2023-04-03 15:15:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-03 15:15 Sekretarz komisji przetargowej INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY z dnia 03.04.2023 r.

10. Informacja o wyb [...].pdf

2023-01-19 14:29 Sekretarz komisji przetargowej INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT z dnia 19.01.2023 r.

9. INFORMACJA Z OTWA [...].pdf

2023-01-19 10:00 Komunikat Zamawiającego Informacja w oparciu o art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, o kwocie (brutto) jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 85 000,00 zł.
2022-12-21 11:35 Sekretarz komisji przetargowej Zgodnie z pkt 1.4. specyfikacji warunków zamówienia (SWZ):
UWAGA:
zgodnie z Decyzją nr nr 53/2022 Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 22 lutego 2022 r. dni: 23, 27, 28, 29, 30 grudnia 2022 r. ustalone zostały przez Zamawiającego jako dodatkowe dni wolne od pracy.
2022-12-13 14:40 Sekretarz komisji przetargowej ZMIANA TREŚCI SWZ NR 1 Z DNIA 13.12.2022 R.

1.1. Ogłoszenie o zm [...].pdf

8. ZMIANA treści SWZ [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 822