Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.488.2022 Dostawa środków czystości do siedziby Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., ul. Matejki 57 w Poznaniu wraz z wniesieniem do magazynu

Termin:
Zamieszczenia : 04-11-2022 10:10:00
Składania : 10-11-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: "Dostawa środków czystości do siedziby Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., ul. Matejki 57 w Poznaniu wraz z wniesieniem do magazynu" Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 61 415 86 40

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IPU - dostawa środków czystości zaakceptowane.docx docx 22.22 2022-11-04 10:10:00 Kryterium

Komunikaty

2022-11-14 13:58 Barbara Kaczmarek Zamawiający informuje, że w postępowaniu złożone zostały trzy oferty przez wykonawców:
1) ProPre Paweł Sokołowski z siedzibą w Białystoku, ul. Kraszewskiego 22a/45, 15-024 Białystok.
Kwota oferty brutto: 33 219,76 zł.
2) Budled Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań.
Kwota oferty brutto: 47 069,01 zł.
3) Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowym „ALF” Sp. jawna, z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim, ul. Kąkolewska 27, 62-065 Grodzisk Wielkopolski.
Kwota oferty brutto: 26 083,78 zł.
W postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowym „ALF” Sp. jawna, z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim, ul. Kąkolewska 27, 62-065 Grodzisk Wielkopolski z zaoferowaną kwotą 26 083,78zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Płyn do myci szyb z pistoletem Płyn na bazie alkoholu, nie pozostawiający smug, zapobiegający zapanowywaniu szklanych powierzchni, zapobiegający szybkiemu osadzaniu się kurzu, z pistoletem, w butelce plastikowej. Pojemność: 450 -500 ml 200 szt. - (0)
2 Zapas płynu do mycia szyb Płyn na bazie alkoholu, nie pozostawiający smug, zapobiegający zapanowywaniu szklanych powierzchni, zapobiegający szybkiemu osadzaniu się kurzu, w butelce plastikowej. Pojemność: 750 -800 ml 260 szt. - (0)
3 Płyn uniwersalny Płyn do mycia i pielęgnacji wszelkich zmywalnych powierzchni, o świeżym zapachu, usuwający zabrudzenia, nie pozostawiający smug, zawierający 5 % anionowe środki powierzchniowo czynne, ph naturalne, do rozcieńczania wodą, w butelce plastikowej. Pojemność: 900 - 1000ml 650 szt. - (0)
4 Płyn do mycia powierzchni drewnianych Płyn przeznaczony do utrzymania czystości drewnianych podłóg, ścian, posiadający podwyższone właściwości myjące i jednocześnie nabłyszczające, skutecznie usuwający kurz, brud oraz zaplamienia i zatłuszczenia z mytych powierzchni, pozostawiający cienką powłokę, ph naturalne, do rozcieńczania wodą, w butelce plastikowej. Pojemność: 900 - 1000ml 270 szt. - (0)
5 Płyn dezynfekująco - myjący Płyn o działaniu bakteriobójczym i grzybobójczym, na bazie alkoholu, do mycia powierzchni brudnych czyszczące nawet najbardziej oporny brud, nie uszkadzające powierzchni, skutecznie usuwające ze wszystkich zmywalnych powierzchni: tłuszcz, oporny brud, plamy pleśni, osady z kamienia, osady z rdzy, odchody, rozcieńczany wodą, w butelce plastikowej. Pojemność: 900 - 1000ml 300 szt. - (0)
6 Ręcznik papierowe 2-warstwowy, bardzo chłonny i wytrzymały na rozdzieranie, 100% celulozy, min. 50 odcinków, kolor: biały, 2 rolki w opakowaniu. 650 szt. - (0)
7 Rękawiczki lateksowe 100 szt. w kartoniku rozmiar L. 195 szt. - (0)
8 Rękawiczki lateksowe 100 szt. w kartoniku rozmiar M. 195 szt. - (0)
9 Worki na odpady Wykonane z grubej foli, sprężyste, elastyczne, odporne na wszelkiego typu zerwania, przetarcia czy przekłucia. Pojemność: 120 litrów, Ilość w rolce: 20 – 25 szt 500 szt. - (0)
10 Worki na odpady Wykonane z grubej foli, sprężyste, elastyczne, odporne na wszelkiego typu zerwania, przetarcia czy przekłucia. Pojemność: 60 -70 litrów, Ilość w rolce: 30 – 35 szt 500 szt. - (0)
11 Ściereczki uniwersalne 100% wiskozy, łatwo wchłaniające wodę i brud do użytku na mokro i sucho. Opakowanie: 10 szt 650 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji od 01.01.2023 r., do 31.12.2023 r. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

IPU - dostawa środkó [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 364