Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-11-2022 10:10:00 |
Składania : | 10-11-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: "Dostawa środków czystości do siedziby Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., ul. Matejki 57 w Poznaniu wraz z wniesieniem do magazynu" Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 61 415 86 40
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-11-14 13:58 | Barbara Kaczmarek |
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
złożone
zostały
trzy
oferty
przez
wykonawców:
1) ProPre Paweł Sokołowski z siedzibą w Białystoku, ul. Kraszewskiego 22a/45, 15-024 Białystok. Kwota oferty brutto: 33 219,76 zł. 2) Budled Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań. Kwota oferty brutto: 47 069,01 zł. 3) Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowym „ALF” Sp. jawna, z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim, ul. Kąkolewska 27, 62-065 Grodzisk Wielkopolski. Kwota oferty brutto: 26 083,78 zł. W postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowym „ALF” Sp. jawna, z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim, ul. Kąkolewska 27, 62-065 Grodzisk Wielkopolski z zaoferowaną kwotą 26 083,78zł brutto. |
Komunikaty