Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-10-2022 11:12:00 |
Składania : | 26-10-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 26-10-2022 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pogwarancyjnych serwisów
technicznych pomp infuzyjnych, stołów operacyjnych, kardiomonitorów, łóżek
elektrycznych, lamp operacyjnych oraz inkubatorów zwanych dalej ,,sprzętem
medycznym”. Przeglądy techniczne sprzętu medycznego mają odbywać się wg.
zaleceń producenta obejmując przegląd urządzenia i ewentualną wymianę części
zalecanych przez producenta (dotyczy tylko zadania nr 29).
Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia jest określony w:
1) Formularzu Ofertowym – Załącznik nr
1 do SWZ,
2) Formularzach asortymentowo - cenowych stanowiących Załączniki 1.1 - 1.29,
3) Opisie przedmiotu zamówienia,
stanowiącym Załącznik nr 8, 8a, 8b, 8c, 8d i 8e do SWZ.
Serwis
techniczny musi być realizowany przez osoby posiadające minimum 5 letnie
doświadczenie w wykonywaniu usług przeglądów technicznych, konserwacji i napraw
sprzętu tożsamego w/w postępowaniu
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-01-05 11:47 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (05-01-2023) |
2022-11-24 14:04 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania wykonawcy - Pakiet nr 25 |
2022-11-24 11:38 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania wykonawcy |
2022-10-26 10:21 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2022-10-26 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: SERWIS TECHNICSZNY APARATURY MEDYCZNEJ przeznaczył kwotę 285 029,14 zł brutto w tym: Nr Pakietu Nazwa pakietu Wartość brutto 1 Zadanie nr 1 - Pompy infuzyjne 4 320,00 zł 2 Zadanie nr 2 - Pompy infuzyjne 20 044,80 zł 3 Zadanie nr 4 - Pompy infuzyjne 5 832,00 zł 4 Zadanie nr 7 - Pompy infuzyjne 904,00 zł 5 Zadanie nr 8 - Pompy infuzyjne 50 328,00 zł 6 Zadanie nr 9 - Stoły operacyjne 8 942,40 zł 7 Zadanie nr 11 - Stoły operacyjne 16 922,52 zł 8 Zadanie nr 12 - Stoły operacyjne 3 060,90 zł 9 Zadanie nr 13 - Stoły operacyjne 3 351,00 zł 10 Zadanie nr 14 - Stoły operacyjne 4 989,60 zł 11 Zadanie nr 15 - Stoły operacyjne 1 045,23 zł 12 Zadanie nr 1 - Kardiomonitory 3 920,00 13 Zadanie nr 2 - Kardiomonitory 16 917,12 14 Zadanie nr 3 - Kardiomonitory 45 878,40 15 Zadanie nr 4 - Kardiomonitory 607,04 16 Zadanie nr 6 - Kardiomonitory 3 365,28 17 Zadanie nr 9 - Kardiomonitory 466,67 18 Zadanie nr 10 - Kardiomonitory 1 360,80 19 Zadanie nr 11 - Kardiomonitory 1943,05 20 Zadanie nr 2 – łóżka elektryczne 16 830,00 21 Zadanie nr 3 – łóżka elektryczne 2 160,00 22 Zadanie nr 4 – łóżka elektryczne 3 870,00 23 Zadanie nr 5 – łóżka elektryczne 1 350,00 24 Zadanie nr 6 – łóżka elektryczne 1 980,00 25 Zadanie nr 8 – łóżka elektryczne 5 940,00 26 Zadanie nr 10 – łóżka elektryczne 1 080,00 27 Zadanie nr 12 – łóżka elektryczne 4 950,00 28 Zadanie 2 – lampy operacyjne 11491,2 29 Zadanie nr 1 - inkubatory 54 486,00 |
2022-10-21 08:59 | Jacek Banaszak | Informacja nr 3 dla wykonawców |
2022-10-17 13:58 | Jacek Banaszak |
Informacja
nr
2
dla
wykonawców UWAGA: zmiana terminu składania ofert. |
2022-10-06 12:43 | Jacek Banaszak | Informacja nr 1 dla wykonawców |
2022-10-04 12:36 | Jacek Banaszak | Zamawiający uzupełnia dokumenty postępowania o brakująca edytowalną wersję Załącznika nr 1 - formularza ofertowy. |
2022-10-04 12:30 | Jacek Banaszak |
Zamawiający
modyfikuje
ilości
przeglądów
w
zakresie
zadań
obejmujących
stoły
operacyjne
tj.
ZADANIA
NR
9
DO
15
w
następujący
sposób
tj.
z
3
przeglądów
na
2. Zmodyfikowany plik w załączeniu |
Komunikaty