Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-09-2022 14:37:00 |
Składania : | 12-10-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-10-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:
Wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej
dla zagospodarowania wód opadowych dla terenu położonego
w Poznaniu przy budynkach przy ul. Lirycznej 36, 38, 40 (obręb Strzeszyn,
arkusz mapy 07, dz. nr 5/788), którego zakres określa szczegółowo Specyfikacja
zamówienia stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy, uzyskanie wymaganych pozwoleń
oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych Projektem.
Projekt należy wykonać przy założeniu, iż wody opadowe należy zagospodarować na terenie komunalnego osiedla mieszkalnego.
Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 41 58 907 /61 41 58 630 e-mail: piopac@zkzl.poznan.pl / joakry@zkzl.poznan.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-10-17 11:21 | Joanna Kryske | Zamawiający informuję, że unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ cena złożonych ofert przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
2022-10-06 14:01 | Joanna Kryske |
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
wpłynęły
następujące
pytania:
Pytanie nr 1: „Proszę o wskazanie miejsc na obszarze dz. 5/788 obręb Strzeszyn, arkusz mapy 07, w których możliwe będzie zlokalizowanie urządzeń podziemnych do retencjonowania wód opadowych”. Zamawiający odpowiada, że zlokalizowanie urządzeń podziemnych do retencjonowania wód opadowych będzie możliwe na terenie wskazanym na mapie w załączniku nr 1 do IPU – Specyfikacji zamówienia. Ponadto możliwe jest spotkanie na terenie objętym przedmiotem zamówienia na wizji lokalnej – w tym celu proszę o kontakt z Panem Piotrem Paczkowskim e-mail: piopac@zkzl.poznan.pl, tel. 61 41 58 907 nie później niż do dnia 10 października 2022 r. godziny 12:00. Zamawiający informuje, że uzbrojenia podziemne występujące na działce można zobaczyć na stronie internetowej Systemu Informacji Przestrzennej GEOPOZ Poznań. Pytanie nr 2: „Zgodnie z §3 ust 1. Pkt 1) załączonego wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Projektu wraz z uzyskaniem Pozwoleń w terminie 18 tygodni licząc od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, iż przedłożenie Zamawiającemu Projektu wraz z kompletem Pozwoleń winno nastąpić najpóźniej 14 dni przed upływem tego terminu. Tak więc Wykonawca jest de facto zobowiązany do uzyskania Pozwoleń w terminie niespełna 4 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. Budowa urządzeń dla zagospodarowania wód opadowych może wymagać uzyskania decyzji o warunkach zabudowy, pozwolenia wodnoprawnego oraz pozwolenia na budowę. Czas niezbędny do uzyskania w/w pozwoleń to min. 7 miesięcy. Czy w takim przypadku Zamawiający przewiduję zmianę terminów wykonania przedmiotu Umowy?” Zamawiający odpowiada, że zgodnie z zapisami IPU załączonego do postępowania tj. § 10 ust. 2 pkt 1: "Dopuszczalna jest w szczególności zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku: nieuzyskania w terminach przewidzianych w przepisach prawa lub w terminie przewidzianym w § 3 ust. 1 pkt 1) Umowy wymaganych Umową Pozwoleń, map lub innych dokumentów z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, organów administracji publicznej lub jednostek właściwych do ich wydania, w tym w przypadkach wydłużenia terminu załatwienia sprawy w zakresie ich uzyskania z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, organów administracji publicznej lub jednostek właściwych do ich wydania, jeśli Wykonawca dochował należytej staranności w ich uzyskaniu. Wówczas termin realizacji Umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o o czas opóźnienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, decyzji, map lub pozwoleń". |
Komunikaty