Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP–296/2022 WYKONANIE I MONTAŻ MEBLI

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2022 11:41:00
Składania : 23-09-2022 09:00:00
Otwarcia : 23-09-2022 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz mebli ze stali nierdzewnej, zwanych dalej: wyposażeniem wraz z ich transportem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach zlokalizowanych w siedzibie Zamawiającego w  Pracowni przeznaczyniowej diagnostyki i terapii wrodzonych wad serca u dzieci.


2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z specyfikacją rodzajowo - ilościową zawiera załącznik nr 5.1-5.3 do SWZ.

 

UWAGA: Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary są wymiarami orientacyjnymi i w trakcie realizacji mogą ulec zmianie. Wybrany Wykonawca dokona samodzielnych obmiarów na etapie realizacji umowy.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (06-09-2022).pdf pdf 113.75 2022-09-06 11:41:00 Postępowanie
SWZ_296.pdf pdf 3946.63 2022-09-06 11:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 80.5 2022-09-06 11:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.docx docx 24.13 2022-09-06 11:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49 2022-09-06 11:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.1-5.3 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.xlsx xlsx 30.97 2022-09-06 11:41:00 Postępowanie
Zadanie nr 1 - poz 7 do 11 - rysunki poglądowe.pdf pdf 103.49 2022-09-08 12:01:06 Publiczna wiadomość
Zadanie nr 2 - rysunki poglądowe.pdf pdf 3765.81 2022-09-08 12:01:06 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.doc doc 190 2022-09-08 12:01:06 Publiczna wiadomość
Zadanie nr 1 - poz 1 i 2 - rysunki poglądowe.pdf pdf 47.52 2022-09-08 12:01:06 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.pdf pdf 260.34 2022-09-08 12:01:06 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.pdf pdf 729.85 2022-09-20 11:53:21 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.doc doc 1005.5 2022-09-20 11:53:21 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 266.15 2022-09-23 09:29:16 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 47.5 2022-09-23 09:29:16 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 797.02 2022-10-18 08:05:28 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 116.22 2022-10-18 08:05:28 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (08-11-2022).pdf pdf 71.16 2022-11-08 09:14:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-08 09:14 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-10-18 08:05 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2022-09-23 09:29 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2022-09-23 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: Wykonanie i montaż mebli przeznaczył kwotę 126 671,55
zł brutto w tym:

Zadanie 1 – 56 538,00 zł
Zadanie 2 – 58 620,00 zł
Zadanie 3 – 11 513,55 zł
2022-09-20 11:53 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla wykonawców

Informacja nr 2 dla [...].pdf

Informacja nr 2 dla [...].doc

2022-09-08 12:01 Anna Lis Informacja nr 1 dla wykonawców

Zadanie nr 1 - poz 7 [...].pdf

Zadanie nr 2 - rysun [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Zadanie nr 1 - poz 1 [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 607