Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPS.ORA.2100.14.2022 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców

Zamówienia Publiczne
Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Termin:
Zamieszczenia : 02-09-2022 14:52:00
Składania : 09-09-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

DPS.ORA 2100.14.2022                                                             Psary, dnia 2 września 2022 roku

 

Zaproszenie do składania ofert 

Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym

w trybie zapytania ofertowego prowadzonego

na Platformie Zakupowej

https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary

pod numerem 658429 na:

Sukcesywną dostawę warzyw i owoców

dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach  

I. ZAMAWIAJĄCY

     Dom Pomocy Społecznej w Psarach

     ul. Kaliska 3, Psary, 63-405 Sieroszewice

     www.dpspsary.pl

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymaganych dokumentów i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.     Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł

2.      Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach, w okresie trwania umowy.

3.      Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.

4.      Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt w każdy wtorek i piątek w godz. 7:00 – 12:00.

5.  Wykonawca zobowiązuje się do wyładunku warzyw i owoców do pomieszczeń magazynowych Domu, wskazanych uprzednio przez upoważnionego pracownika.

6.      Oferta musi obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu).

7.      Zamawiający nie dopuszcza podziału na części.

8.    Towar musi być zgodny z opisem, w przypadku dostawy innego asortymentu niż opisany w formularzu  elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1.     Umowa zostaje zawarta na dostawę warzyw i owoców w okresie od 1 października 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.

2.     Zamówienia będą realizowane zgodnie z terminami podanymi przez Kierownika Kuchni (bądź inną osobę upoważnioną) na złożonym zapotrzebowaniu. Zamawiający złoży zapotrzebowanie na dostawę produktów z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

3.     Dostawa warzyw i owoców każdorazowo zostanie poprzedzona złożeniem zamówienia w formie ustnej (telefonicznie) bądź pisemnej (fax, e-mail) w zależności od indywidualnych ustaleń z wybranym dostawcą.

4.    W przypadkach, których nie można było przewidzieć wcześniej Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości asortymentu o nie więcej niż 20 % całości dostawy.

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.     Ofertę należy sporządzić na Formularzach elektronicznych i określić w nim wszystkie elementy zamówienia.

2.     Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.

3.     Oferty należy złożyć zgodnie z przepisami art. 146da ust.1 pkt 1 Ustawy
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685 z zm.), obowiązującymi do 31 lipca 2022 roku, w przypadku nie przedłużenia okresu obowiązywania Tarczy antyinflacyjnej 2.0 zostanie sporządzony aneks do umowy.

4.     O ile nie wskazano inaczej, oferty należy złożyć w cenie brutto.

5.     Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.

V. KRYTERIA, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY

1.     Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.

2.     Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

VI. INFORMACJE DODATKOWE

      Dodatkowych informacji udziela Pan Daniel Glapiak Kierownik Kuchni tel. (62) 739 60 84 wew. 145

Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:

 

Powiat Ostrowski

Dom Pomocy Społecznej

Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice

NIP 622-23-91-168

Strony akceptują wystawienie i dostarczenie w formie elektronicznej, w formacie PDF: faktur, faktur korygujących oraz duplikatów faktur, zgodnie z art. 106 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 106) na adres sekretariat@dpspsary.pl

W przypadku wystawienia i dostarczenia faktury w formie elektronicznej nie jest dopuszczalne równoczesne wystawienie faktury w formie papierowej.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna.pdf pdf 283.55 2022-09-02 14:52:00 Kryterium
Wzór umowy.pdf pdf 141.03 2022-09-02 14:52:00 Kryterium
Zestawienie ofert.pdf pdf 172.92 2022-09-13 07:29:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-13 07:29 Zamówienia Publiczne Zestawienie złożonych ofert

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Brokuły Róża 150 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
2 Brukselka - 50 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
3 Buraki - 400 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
4 Cebula - 135 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
5 Cukinia - 50 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
6 Czosnek - 7 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
7 Dynia - 80 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
8 Fasola sucha - 20 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
9 Groch łuskany - 20 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
10 Gruszki - 280 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
11 Jabłka - 1000 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
12 Jabłka deserowe - 550 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
13 Kalafior Róża 250 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
14 Kapusta biała - 450 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
15 Kapusta czerwona - 120 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
16 Kapusta pekińska - 210 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
17 Kapusta włoska - 50 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
18 Koperek zielony pęczek=szt. 700 szt. Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
19 Marchew - 1100 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
20 Ogórek szklarniowy - 100 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
21 Papryka czerwona - 100 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
22 Papryka zółta - 60 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
23 Pieczarki - 200 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
24 Pietruszka korzeń 140 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
25 Pomidory - 600 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
26 Por - 180 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
27 Rzodkiewka pęczek=szt. 180 szt. Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
28 Sałata lodowa główka=szt. 250 szt. Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
29 Seler - 180 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
30 Szczypiorek pęczek=szt. 600 szt. Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
31 Zielona pietruszka pęczek=szt. 700 szt. Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
32 Ziemniaki - 6000 kg Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2971 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Sukcesywna dostawa od 1.10.2022 r. do 31.12.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Po zapoznaniu się proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy.pdf

(0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Po zapoznaniu się proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Klauzula informacyjn [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 250