Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-08-2022 13:02:00 |
Składania : | 25-08-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 25-08-2022 09:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Waliły – Stacja, 22.08.2022 r.
Znak: SA.270.29.2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nadleśnictwo
Waliły, Waliły-Stacja, ul. Białostocka 3,16-040 Gródek, zaprasza
do złożenia ofert na wykonanie usługi /dostawy/ roboty budowlanej,
której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty,
o której mowa w art. 2,
ust. 1, pkt 1 ustawy PZP:
1. Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa geodezyjna polegająca na aktualizacji danych w ewidencji wybranych obiektów budowlanych pozostających w zarządzie Nadleśnictwa Waliły.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.10.2022 r.
3. Inne wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: określone w zapytaniu ofertowym.
4. Kryteria wyboru: 100% - najkorzystniejsza cena.
5. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
6. Oferta winna zawierać: wartość całkowitą przedmiotu zamówienia sporządzona na ofercie wykonawcy (załącznik nr 2 do zapytania) oraz kosztorysie ofertowym (załącznik nr 3 do zapytania).
7. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej na adres: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily do dnia 17.08.2022 r. do godz.: 900, otwarcie ofert nastąpi: 17.08.2022 r. o godz.: 910.
8. Osobą do kontaktu z wykonawcami:
· pod
względem merytorycznym i formalnym: Natalia Jatkowska, tel.:
508 011 601,
mail: natalia.jatkowska@bialystok.lasy.gov.pl,
9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt 10. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
10. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 85 713 23 00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-09-02 13:29 | Piotr Dąbrowski | W plikach do pobrania znajduje się protokół z wyboru wykonawcy |
2022-08-23 10:06 | Natalia Jatkowska |
W
uzupełnieniu
do
przedmiotu
zamówienia,
w
załączniku
znajduje
się
kosztorys
ofertowy
uzupełniony
o
numery
obrębów
ewidencyjnych.
Niniejsza informacja traktowana jako uzupełniająca nie będzie miała wpływu na ocenę ofert przez zamawiającego. |
Komunikaty