Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-07-2022 13:21:00 |
Składania : | 31-07-2022 14:13:00 |
Otwarcia : | 31-07-2022 14:18:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji
z siedzibą w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom
nr rejestru 52/2022/GMT
Zaproszenie do złożenia oferty
dot. udzielenia zamówienia publicznego
wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r, poz. 2019)
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa
sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w pomieszczeniach dla
osób zatrzymanych w Komendzie Miejskiej Policji w Radomiu przy ul.
11 Listopada 37/59 o powierzchni ok.
490 m2, obejmująca m.in.
wymianę pościeli oraz jej segregowanie, codzienne sprzątanie cel,
dezynfekowanie, mycie podłóg, ścian, okien, porządkowanie
łazienek, codzienne sprzątanie części komunikacyjnej (korytarzy,
klatek schodowych).
Środki czystości zapewnia Zamawiający, Wykonawca nie będzie obciążany kosztami mediów (woda, energia).
3. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2022 r. Maksymalna ilość godzin świadczenia usługi w trakcie trwania umowy – 1150.
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami:
Aldona Wasil Stachurska tel. 47 701 20 54
5. Kryteria wyboru ofert: cena 100% (w ofercie proszę podać propozycję wynagrodzenia tj. stawki godzinowej brutto)
6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych
dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *: dyspozycyjność;
z
postępowania wyłączone są osoby zatrudnione w KMP
Radom
na podstawie umowy o pracę
z zakresem obowiązków podobnym do
określonego w ust. 2.
7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: projekt umowy w załączeniu
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*: nie dotyczy
9. Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy)*: nie dotyczy
10. Sposób przygotowania oferty: na piśmie w języku polskim
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Wykonawców przesyłających oferty handlowe, informacje o produktach lub usługach w celu prowadzonego postępowania zakupowego, a dane zakupowe najkorzystniejszego pod względem złożonych ofert Wykonawcy do celów realizacji umowy.
Należy zapoznać się z załącznikiem dot. przetwarzania danych osobowych w trybie RODO;
Zamawiający
wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych
zgodnie
z Ustawą z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym
fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty
budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia, w przypadku
gdy uzyskana najkorzystniejsza oferta cenowa przekroczy kwotę jaką
Zamawiający przeznaczył
na sfinansowanie zamówienia.
11. Miejsce i termin złożenia ofert:
Oferty
proszę przesyłać drogą mail-ową na adres
gmt.kwp@ra.policja.gov.pl
lub
osobiście
w Komendzie Miejskiej
Policji w Radomiu
lub poprzez portal platformy zakupowej w
terminie do 31.07.2022
r.
12. Termin otwarcia ofert**: komisyjne otwarcie ofert odbędzie się 01.08.2022 r. o godz. 8.00.
13.
Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji. Liczba Wykonawców
zaproszonych do negocjacji
w przypadku ich podjęcia powinna
obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli
najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert
Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami,
którzy złożyli oferty.
Komunikaty