Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-07-2022 14:48:00 |
Składania : | 25-07-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 25-07-2022 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Gminy Sośnicowice informujemy o postępowaniu i zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Pełnienie obowiązku inspektora nadzoru nad prowadzeniem zadania pn.: “REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH W ROKU 2022 NA TERENIE GMINY SOŚNICOWICE“.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji:
1. Etap I do dnia: 5 tygodni od dnia podpisania umowy i przekazania placu budowy.
Zamawiający przekaże protokołem w
terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykaz oznakowanych ubytków w
nawierzchniach dróg gminnych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu
realizacji zamówienia w formie
aneksu do umowy w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków
atmosferycznych
i brakiem możliwości przekazania placu budowy protokołem
w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
2. Etap II do dnia : 10 tygodni od dnia podpisania umowy i przekazania placu budowy .
Zamawiający przekaże protokołem w terminie do dnia 31 sierpnia 2022 r. wykaz oznakowanych ubytków w nawierzchniach dróg gminnych.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W ofercie należy podać % od wartości brutto nadzorowanych robót.
Wartość brutto zadania pt.: “REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH W ROKU 2022
NA TERENIE GMINY SOŚNICOWICE“: dla I-go i II-go etapu łącznie: 239 731,92 zł brutto.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25.07.2022r. do godz. 12.00.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.: 32/335-86-28, p. Arnold Sosna
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty