Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-07-2022 12:59:00 |
Składania : | 22-07-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 22-07-2022 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Waliły – Stacja, 15.07.2022 r.
Znak: SA.270.21.2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nadleśnictwo
Waliły, Waliły-Stacja, ul. Białostocka 3, 16-040 Gródek, zaprasza
do złożenia ofert na wykonanie usługi/ dostawy/ roboty budowlanej,
której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty której
mowa w art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP:
1. Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup torfu na potrzeby pracy Nadleśnictwa Waliły zgodnie z załącznikiem nr 1 stanowiącym opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia: do 31.08.2022 r.
3. Inne wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: określone w zapytaniu ofertowym.
4. Kryteria wyboru: 100% - najkorzystniejsza cena.
5. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
6. Oferta winna zawierać: wartość całkowitą przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2).
7. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej na adres: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily do dnia 22.07.2022 r. do godz.: 1000, otwarcie ofert nastąpi: 22.07.2022 r. do godz.: 1030.
8. Osobą do kontaktu z wykonawcami:
pod względem formalnym: Piotr Dąbrowski, tel.: 665 331 424 mail: piotr.dabrowski1@bialystok.lasy.gov.pl
pod względem merytorycznym: Teresa Bekiewicz, tel.: 508 011 615, mail: teresa.bekiewicz@bialystok.lasy.gov.pl
9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt 10. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
10. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 85 713 23 00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty