Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-06-2022 13:59:00 |
Składania : | 24-06-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
DPS.ORA 2100.11.2022 Psary, dnia 22 czerwca 2022
roku
Zaproszenie do
składania ofert
Zapraszamy
Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym
w trybie zapytania
ofertowego prowadzonego
na Platformie Zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary
pod numerem 629981 na:
Dostawę lepów i sprayu
na muchy
dla Domu Pomocy
Społecznej w Psarach
I. ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy
Społecznej w Psarach
ul. Kaliska
3, Psary, 63-405 Sieroszewice
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności
składanie ofert, wymaganych dokumentów
i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego
wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł
2.
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa lepów i sprayu na muchy dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach.
3.
Przedmiot
zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.
4.
Wykonawca składając ofertę, oświadcza że posiada i
dostarczy Zamawiającemu towar wymieniony i opisanym w formularzu
elektronicznym.
5.
Wykonawca
zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia własnym
transportem i na własny koszt.
6.
Oferta musi
obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu).
7.
Zamawiający nie
dopuszcza podziału na części.
8.
Towar musi być
zgodny z opisem, w przypadku dostawy innego asortymentu niż opisany w formularzu elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego.
9.
O ile nie wskazano
inaczej, ofertę składa się w cenach brutto.
10. Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie
Wykonawcy.
11. Termin dostawy do dnia 28 czerwca 2022
roku maksymalnie do godziny 12:00.
12. Wykonawca zobowiązuje się, aby dostarczony asortyment
posiadał datę ważności minimum
12 miesiące licząc od dnia dostawy.
13.
Dodatkowe
informacje pod numerem tel. (62) 739 60 84
14. Podstawą zapłaty za dostarczony towar
będzie faktura VAT wystawiona na:
Powiat Ostrowski
Dom Pomocy Społecznej
Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
NIP 622-23-91-168
Strony akceptują wystawienie i dostarczenie w
formie elektronicznej, w formacie PDF: faktur, faktur korygujących oraz
duplikatów faktur, zgodnie z art. 106 n ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z
2020 r., poz. 106) na adres sekretariat@dpspsary.pl
W przypadku wystawienia i dostarczenia faktury
w formie elektronicznej nie jest dopuszczalne równoczesne wystawienie faktury w
formie papierowej.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-24 09:52 | Zamówienia Publiczne | Porównanie złożonych ofert |
Komunikaty