Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywne dostawy płynu do spryskiwaczy szyb samochodowych – zimowy – opakowania 1000 l oraz 5 l w okresie 12 m-cy.

Rafał Dziadzio
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Wydział Transportu
Termin:
Zamieszczenia : 01-06-2022 09:59:00
Składania : 20-06-2022 10:51:28
Otwarcia : 15-06-2022 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodowych w ilości:

- opakowanie 1 000 l - ilość 7 szt. (7 000 litrów),

- opakowanie 5 l (jednorazowe) - ilość 4 878 szt. (24 390 litrów),

w okresie 12 miesięcy.

Specyfikacja produktu: 

-     płyn do spryskiwaczy szyb samochodowych - zimowy,

-     posiada doskonałe właściwości myjące,

-   posiada Certyfikat Zgodności ITS,

-     usuwa tłuste plamy i nierozpuszczalny w wodzie brud z szyb oraz urządzeń optycznych samochodu,

-     płyn zachowuje pełne parametry przy użyciu w temperaturze do -22ºC lub niższej,

-     nie zawiera metanolu,

-     posiada właściwości ochronne dla elementów gumowych,

-     posiada przyjemny zapach, np. owocowy, leśny, morski, itp.,


Oferta powinna zawierać:

-     wypełniony załącznik nr 1 do projektu umowy (kolumna 7, 8, 9).

-     kartę charakterystyki produktu

-   Certyfikat Zgodności ITS.


REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH 
NA POTRZEBY KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI WE WROCŁAWIU

 

1.  Zakupy KWP we Wrocławiu wystawione na platformie zakupowej openNexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.

2.  Składanie ofert poprzez platformę zakupową openNexus zapewnia transparentność postępowania w wyborze ofert.

3.  Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

4.   Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.

5.  Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą - KWP we Wrocławiu odsyła towar na koszt wykonawcy.

6.  Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy, jednak jeśli tak będzie to KWP we Wrocławiu opublikuje za pośrednictwem platformy zakupowej openNexus informacje o wyniku. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Użytkownik wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.

7.    Faktura VAT musi zawierać cenę jednostkową brutto asortymentu.

8.    Termin realizacji dostawy/usługi: do 5 dni roboczych od dnia zamówienia lub indywidualnego ustalenia.

9.    Miejsce dostawy: ul. Gen. I. Połbina 1, 54-151 Wrocław.

10.  Koszt transportu po stronie Wykonawcy, jednocześnie zapewni rozładunek produktu ze środka transportu na poziom "0".

11.  Termin płatności/forma płatności: przelew 30 dni od daty otrzymania faktury.

12.  Wykonawca gwarantuje, że oferowany produkt jest fabrycznie nowy, wolny od wad.


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zastrzegamy, że postępowanie może zostać nierozstrzygnięte w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- niedostarczeniem wymaganej dokumentacji (certyfikat ITS, karta charakterystyki).

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy na dostawy płynu do spryskiwaczy - 12 m-cy.pdf pdf 317.96 2022-06-01 09:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do projetku umowy.pdf pdf 486.63 2022-06-01 09:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do projetku umowy.pdf pdf 182.08 2022-06-01 09:59:00 Postępowanie
Zamówienie - Płyn do spryskiwaczy.pdf pdf 53.16 2022-06-01 09:59:00 Postępowanie
Projekt umowy na dostawy płynu do spryskiwaczy - 12 m-cy.pdf pdf 317.96 2022-06-01 09:59:00 Kryterium
Załącznik nr 1 do projetku umowy.pdf pdf 486.63 2022-06-01 09:59:00 Kryterium

Komunikaty

2022-06-20 10:51 Rafał Dziadzio Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Szanowni Państwo,
złożona oferta przewyższyła środki przewidziane na realizację przedmiotowego postępowania.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywne dostawy płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodowych Opakowanie 1 000 l - ilość 7 szt. (7 000 litrów) 7000 szt. - (0)
2 Sukcesywne dostawy płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodowych Opakowanie 5 l - ilość 4 878 szt. (24 390 litrów) 4878 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3286 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - Do 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Karty charakterystyki - Proszę o przesłanie potwierdzonych za zgodność kart charakterystyki. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Certyfikat Zgodności ITS - Proszę o przesłanie potwierdzonej za zgodność Certyfikatu zgodności ITS. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy na dos [...].pdf

(0)
8 Załącznik nr 1 projektu umowy - Proszę wypełnić kolumny: 7, 8 oraz 9 (oferta cenowa brutto). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do pr [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 2013