-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 607955
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zajęcia opiekuńczo-wychowawcze w świetlicach wiejskich gminy Pruszcz Gdański
Wystawiający
-
UżytkownikIzabela Nowak
-
Organizacja
-
OddziałGminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-05-04 13:17:00
-
Składania2022-05-11 23:59:00
-
Otwarcie ofert2022-05-12 09:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański, ul. Zakątek 1, 83 – 000 Juszkowo
2. Przedmiot zamówienia:
a) Gmina Pruszcz Gdański zamawia usługę polegającą na prowadzeniu zajęć opiekuńczo-wychowawczych w punktach opiekuńczo - wychowawczych w świetlicach wiejskich gminy Pruszcz Gdański.
b) Zajęcia w świetlicach skierowane są głównie do dzieci z rodzin dysfunkcyjnych. Świetlice opiekuńczo-wychowawcze stanowią skuteczny instrument wspierania rodzin, szczególnie tych, które doświadczają trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych i świadczą pomoc adekwatną do potrzeb dzieci. Realizują swoje zadania, a ich praca przynosi wymierne pozytywne efekty w zakresie rozwoju osobowości dziecka, postępów w nauce oraz kształtowania relacji społecznych opartych na wzajemnej pomocy. Pozytywny wpływ na dzieci uczęszczające do świetlicy wywiera możliwość identyfikowania się z miejscem, do którego regularnie przychodzą. Zajęcia mogą być realizowane przy zastosowaniu różnych form i metod pracy z dziećmi (np. zajęcia plastyczne, muzyczne, teatralne, gry i zabawy rozwojowe, itp.) Wszelkie działania dotyczące dzieci odbywają się w porozumieniu z opiekunami dzieci. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadzoru i oceny świadczonej usługi.
c) Zadanie zostało podzielone na części.
d) Na każdą część powinna być złożona odrębna oferta.
3. Miejsce realizacji:
Zajęcia będą prowadzone w świetlicach wiejskich w następujących miejscowościach: Goszyn, Bystra, Lędowo, Łęgowo, Cieplewo, Jagatowo, Straszyn, Będzieszyn, Żuławka, Żuława, Mokry Dwór, Juszkowo, Wiślinka
4. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do grudnia 2022 roku
5. Liczba godzin oraz częstotliwość zamówienia:
a) Liczba godzin w tygodniu: max. 12 godzin/1 świetlicę.
b) Częstotliwość: zajęcia co najmniej 1 w tygodniu po 3 lub 4 godziny/1 świetlicę od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, po uzgodnieniu z sołtysem.
6. Kryteria wyboru oferty:
Cena: 100%
Od osoby realizującej zajęcia wymaga się min. średniego wykształcenia.
7. Sposób i termin złożenia oferty:
a) Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus w terminie do 11.05.2022 do godz. 23:59:00.
b) Wykonawca na etapie składania ofert zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie.
8. Badanie ofert:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9. Informacje dodatkowe:
a) Jeden opiekun może realizować zajęcia wyłącznie co najwyżej w 2 świetlicach.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na świadczenie usług.
c) Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
d) Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
e) Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
f) W przypadku pytań:
· merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 58 692 94 19
· związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu zawarcia umowy w formie pisemnej, którą Zamawiający zastrzega pod rygorem nieważności. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania przyczyny. Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).”
10. Klauzula informacyjna
Administrator
danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą
przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim
sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są
następujące:
− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
− nr telefonu: 58 692 94 00
− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo
kontaktować się z naszym inspektorem
ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl lub pisemnie na adres
siedziby administratora.
Cel przetwarzania
Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego poniżej 30.000 euro,
w zapytaniu ofertowym.
Podstawa przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c) RODO* w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30.000
euro w zapytaniu ofertowym;
- na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu
związanym z udzielanym zamówieniem publicznym poniżej 30000 euro tj.: w celu
zawarcia i prawidłowego wykonania umowy. W przypadku dobrowolnego podania
danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych
jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu (zgodnie z
art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
Obowiązek podania danych
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku
niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia
poniżej 30.000 euro.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim
je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez
przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na
podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych (m.in. Open
Nexus Sp. z o.o.)
Prawa osób
Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich oraz
otrzymywania ich kopii, żądania ich sprostowania, żądania usunięcia danych (gdy
przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z
przepisu prawa), prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ).
Ponadto, w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody macie
Państwo prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofać się ze zgody
można w formie wysłania żądania na nasz adres e-mail lub adres pocztowy.
Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania przez
nas tych danych.
*Skrót RODO odnosi się do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych).
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?