Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KML-20/2022 Przetarg nieograniczony - Zakup energii elektrycznej w ilości maksymalnej 10 000 MWh w okresie od 01.06.2022 do 31.12.2022 dla obiektów Spółki "Wodociągi Kieleckie"i

Termin:
Zamieszczenia : 13-04-2022 09:29:00
Składania : 09-05-2022 12:00:00
Otwarcia : 09-05-2022 12:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Spółka "WODOCIĄGI KIELECKIE" zaprasza do złożenia oferty w/w postępowaniu prowadzonym w trybie "przetargu nieograniczonego", na podstawie art. 376 ust. 1 pkt 1 oraz art. 132 i nast. Ustawy z dnia 19 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) zwana dalej „ustawa Pzp” oraz aktów wykonawczych do Pzp. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości przekraczającej progi unijne, o jakich stanowi w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „odwróconej kolejności oceny ofert (uprzednia ocena ofert)”, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp (tzw. „procedurę odwróconą”), zgodnie z którą w pierwszej kolejności zostanie dokonane badanie i ocena ofert, a następnie Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu komunikacji elektronicznej za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl. Open Nexus dostępnego na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w  zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na w/w stronie Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w maksymalnej ilości 10 000 MWh w okresie od 01.06.2022 (planowany termin rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej) do 31.12.2022 dla obiektów Spółki „Wodociągi Kieleckie”, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 716 z późn. zm.).

Zamawiający wskazuje, iż jest to maksymalna ilość energii, natomiast Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość dostarczonej we wskazanym okresie energii.

Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia jest zobowiązany do świadczenia usług w zakresie odsprzedaży energii elektrycznej wytworzonej przez Zamawiającego w odnawialnych źródłach energii elektrycznej oraz w zakresie bilansowania handlowego na zasadach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 716 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi aktami wykonawczymi do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2020r., poz. 1740 z późn. zm.), zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami Umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania oraz w oparciu o ustawę Pzp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu ich oceny zawarte są w treści SWZ wraz z załącznikami.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl OPEN NEXUS.

Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym bilansowanie handlowe; (musi uwzględniać wszystkie czynniki ujęte w Specyfikacji oraz czynniki nieprzewidziane a konieczne do właściwego wykonania dostawy). Cenę oferty, w tym cenę jednostkową za sprzedaż dostarczonej energii (PLN/MWh) należy wskazać z uwzględnieniem podatku akcyzowego oraz odrębnie naliczonym podatkiem VAT (zgodnie ze stawkami obowiązującymi na dzień złożenia oferty).

Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej jak do dnia 07.06.2022r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert tj. 09.05.2022r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 r Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), Zamawiający Spółka „WODOCIĄGI KIELECKIE” informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawarto w Załączniku nr 8 do SWZ „Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych”.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl. – z zastrzeżeniem, iż Ofertę, w tym jednolity dokument ESPD mogą zostać przekazane wyłącznie za pośrednictwem platformyzakupowej.pl.

Wszystkie dokumenty (oferta, oświadczenia, załączniki, w tym jednolity dokument ESPD) składane w niniejszym postępowaniu należy wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami oraz winny być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl . Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie .doc, .docx, .pdf, maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Open Nexus, zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż14 dni przed upływem terminu składania ofert.

Załączniki do postępowania:

Załącznik nr 1

Ogłoszenie

Załącznik nr 2

SWZ

Załącznik nr 3

Formularz Oferty – Załącznik nr 1 do SWZ

Załącznik nr 4

Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (ESPD) – Załącznik nr 2 do SWZ

Załącznik nr 5

Wzór oświadczenia podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – Załącznik nr 3 do SWZ

Załącznik nr 6

Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat lub nadal wykonywanych dostaw energii elektrycznej – Załącznik nr 4 do SWZ

Załącznik nr 7

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1pkt 5 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SWZ

Załącznik nr 8

Wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (ESPD) – Załącznik nr 6 do SWZ

Załącznik nr 9

Wzór Umowy – Załącznik nr 7 do SWZ

Załącznik nr 10

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO – Załącznik nr 8 do SWZ

Załącznik nr 11

Wykaz PPE – Załącznik nr 9 do SWZ

Załącznik nr 12

Istotne postanowienia umowy [dot. treści rozdz. II ust. 8 pkt 5)] – Załącznik nr 10 do SWZ

  

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 140 2022-04-13 09:29:00 Postępowanie
SWZ zip..zip zip 33567.12 2022-04-13 09:29:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ od nr 1 do nr 6, nr 8 - wersja edytowalna - zip..zip zip 185.12 2022-04-13 09:29:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania z dnia 21.04.2022r..pdf pdf 3555.82 2022-04-27 10:09:07 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z dnia 27.04.2022r..pdf pdf 358.92 2022-04-27 13:33:29 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z dnia 28.04.2022r..pdf pdf 441.17 2022-04-29 11:37:40 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 256.59 2022-05-09 11:59:54 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert w dniu 09.05.2022r..pdf pdf 302.46 2022-05-09 13:21:26 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 456.53 2022-05-13 10:22:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-13 10:22 Ewa Nowak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 13.05.2022r.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-05-09 13:21 Ewa Nowak Informacja z otwarcia ofert w dniu 09.05.2022r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-05-09 11:59 Ewa Nowak Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Informacja o kwocie [...].pdf

2022-04-29 11:37 Ewa Nowak Odpowiedzi na pytania z dnia 28.04.2022r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2022-04-27 13:33 Ewa Nowak Odpowiedzi na pytania z dnia 27.04.2022r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2022-04-27 10:09 Ewa Nowak Odpowiedzi na pytania z dnia 21.04.2022r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 667