Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa płynu do spryskiwaczy szyb samochodowych – zimowy – opakowania 5 l oraz 1 000 l.

Rafał Dziadzio
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Wydział Transportu
Termin:
Zamieszczenia : 29-03-2022 13:27:00
Składania : 01-06-2022 10:05:55
Otwarcia : 21-04-2022 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodowych:

- opakowanie 1 000 l - ilość15 szt. (15 000 litrów),

- opakowanie 5 l - ilość 9 556 szt. (47 780 litrów).

Specyfikacja produktu: 

-     płyn do spryskiwaczy szyb samochodowych - zimowy,

-     posiada doskonałe właściwości myjące,

-   posiada Certyfikat Zgodności ITS,

-     usuwa tłuste plamy i nierozpuszczalny w wodzie brud z szyb oraz urządzeń optycznych samochodu,

-     płyn zachowuje pełne parametry przy użyciu w temperaturze do -22ºC lub niższej,

-     nie zawiera metanolu,

-     posiada właściwości ochronne dla elementów gumowych,

-     posiada przyjemny zapach, np. owocowy, leśny, morski, itp.,


Oferta powinna zawierać:

-     cenę brutto za 1 litr płynu - wypełniony załącznik nr 1 do projektu umowy (kolumna 7, 8, 9).

-     kartę charakterystyki produktu

-   Certyfikat Zgodności ITS.


REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH 
NA POTRZEBY KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI WE WROCŁAWIU

 

1.  Zakupy KWP we Wrocławiu wystawione na platformie zakupowej openNexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.

2.  Składanie ofert poprzez platformę zakupową openNexus zapewnia transparentność postępowania w wyborze ofert.

3.  Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

4.   Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.

5.  Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą - KWP we Wrocławiu odsyła towar na koszt wykonawcy.

6.  Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy, jednak jeśli tak będzie to KWP we Wrocławiu opublikuje za pośrednictwem platformy zakupowej openNexus informacje o wyniku. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Użytkownik wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.

7.    Faktura VAT musi zawierać cenę jednostkową brutto asortymentu.

8.    Termin realizacji dostawy/usługi: 5 dni roboczych od dnia zamówienia lub indywidualnego ustalenia.

9.    Miejsce dostawy: ul. Gen. I. Połbina 1, 54-151 Wrocław.

10.  Koszt transportu po stronie Wykonawcy, jednocześnie zapewni rozładunek produktu ze środka transportu na poziom "0".

11.  Termin płatności/forma płatności: przelew 30 dni od daty otrzymania faktury.

12.  Wykonawca gwarantuje, że oferowany produkt jest fabrycznie nowy, wolny od wad.


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy na dostawy płynu do spryskiwaczy.pdf pdf 85.86 2022-03-29 13:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do projetku umowy.pdf pdf 88.97 2022-03-29 13:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do projetku umowy.pdf pdf 53.3 2022-03-29 13:27:00 Postępowanie
Zamówienie - Płyn do spryskiwaczy.pdf pdf 53.16 2022-03-29 13:27:00 Postępowanie
Projekt umowy na dostawy płynu do spryskiwaczy.pdf pdf 321.12 2022-04-11 12:15:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-01 10:05 Rafał Dziadzio Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Informacja o unieważnieniu postępowania. Zamawiający wobec faktu, że wyłoniona w postępowaniu oferent odmówił podpisania umowy, postępowanie unieważnia.
2022-06-01 08:54 Rafał Dziadzio Informacja o unieważnieniu postępowania.
Zamawiający wobec faktu, że wyłoniona w postępowaniu oferent odmówił podpisania umowy, postępowanie unieważnia.
2022-04-20 07:50 Rafał Dziadzio Szanowni Państwo,
informuję, że jutro tj. 21.04.2022 r. (czwartek) o godz. 08:00 kończy się termin składania ofert na sukcesywne dostawy płynów do spryskiwaczy dla garnizonu dolnośląskiej Policji.
Z poważaniem
Rafał Dziadzio
2022-04-11 12:15 Rafał Dziadzio Szanowni Państwo,
jeden z oferentów zadał pytanie:
Czy podpisywana umowa może zawierać poniższy wpis :
" W przypadku istotnych zmian cen Strony niniejszej umowy maja prawo do wnioskowania w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem - o zmianę ceny jednostkowej podczas trwania umowy, Ciężar dowodu, odnośnie zmian cen jednostkowych i ich wielkości, leży po stronie wnioskującego, Pierwszy wniosek nie może być zgłoszony wcześniej, niż przed upływom 3 miesięcy od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy, natomiast kolejne przedmiotowe wnioski nie mogą być zgłaszane częściej, niż w okresach 3 miesięcznych. Zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu, po akceptacji drugiej Strony, W przypadku braku akceptacji umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem 60 dni, licząc od dnia, w którym Strona wystapiła z wnioskiem o zmianę cen, chyba, że Strony zgodzą się na zmianę tego terminu. "
Ze względu na bardzo niestabilną sytuacje rynkową cen surowców, gazu musimy się w ten sposób się zabezpieczyć takim zapisem i możliwością zmiany cen.
ODPOWIEDŹ:
ZMIANY TREŚCI UMOWY

§ 10

1. Dopuszczalna jest zmiana cen przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia,
z uwzględnieniem wpływu zmiany cen na koszt wykonania zamówienia z zastrzeżeniem, że zmiana ta:
a. nastąpi nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy obowiązywania Umowy,
b. nastąpi nie częściej niż raz na 6 miesiące, po upływie terminu o którym mowa w ust. 1 lit. a,
c. łącznie ceny jednostkowe nie przekroczą 40% cen brutto określonych w § 2 ust. 5 Umowy (załącznik nr 1 do umowy).
3. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w § 10 ust. 1 lit. c, jest wykazanie przez Wykonawcę, że okoliczności stanowiące przesłankę zastosowania zmian, miały lub mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem
i wyliczeniem kwot proponowanej waloryzacji. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności i adekwatności zmiany cen za towar.
4. Zmiana postanowień zawartej Umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnego aneksu.
5. Zmiana Umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
6. W przypadku braku akceptacji zmian przez Zamawiającego, umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem 60 dni, licząc od dnia
w którym Wykonawca wystąpił z wnioskiem o zmianę cen, chyba, że strony zgodzą się na zmianę tego terminu.

Zmiany zmieszczone są w załączonym projekcie umowy (ZMIANY TREŚCI UMOWY § 10).

Z poważaniem
Rafał Dziadzio

Projekt umowy na dos [...].pdf

2022-04-06 10:49 Rafał Dziadzio Szanowni Państwo, jeden z Wykonawców zadał pytanie:
Czy Zamawiający dopuści dołączenie Certyfikatu ITS przy pierwszej dostawie Płynu zimowego do spryskiwaczy szyb samochodowych?
ODPOWIEDŹ:
Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia Certyfikatu ITS przed podpisaniem umowy.
- U W A G A - Wszelkie pytania do postępowania proszę kierować przez "komunikat publiczny"! ! !

Z poważaniem
Rafał Dziadzio
2022-03-31 08:44 Rafał Dziadzio Szanowni Państwo,
Jeden z oferentów zadał dwa pytania:
Dzień dobry, chciałabym uzyskać informację jaki płyn zimowy do spryskiwaczy państwo preferują , na bazie etanolu czy na bazie metanolu oraz czy jest to dostawa jednorazowa czy sukcesywna przez określony czas?
ODPOWIEDŹ:
1. Wg specyfikacji produktu "nie zawiera metanolu".
2. W załącznikach jest projekt umowy na 24 miesiące, a więc są to sukcesywne dostawy płynu do spryskiwaczy przez okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania limitu finansowego.

- U W A G A -
Wszelkie pytania do postępowania proszę kierować przez "komunikat publiczny".

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zimowy płyn do spryskiwaczy Opakowanie 1 000 l - ilość15 szt. (15 000 litrów) 15000 l - (0)
2 Zimowy płyn do spryskiwaczy Opakowanie 5 l - ilość 9 556 szt. (47 780 litrów) 47780 l - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji jednostkowej dostawy - do 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Karta charakterystyki - Proszę o przesłanie potwierdzonej za zgodność kart charakterystyki (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Certyfikat Zgodności ITS - Proszę o przesłanie potwierdzonej za zgodność Certyfikatu Zgodności ITS (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 696