Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZ/10/2022 Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych dla Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera w Poznaniu (wymagana wizja lokalna!)

Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2022 14:15:00
Składania : 07-04-2022 12:00:00
Otwarcia : 07-04-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych dla Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera w Poznaniu (wymagana wizja lokalna!)


Wykaz zamawianych mebli:

* Szafa z drzwiami przesuwnymi z zamkiem - 4szt

* Regał zamykany na dokumenty - 2szt

* Biurko z szafką (3 szuflady z zamkiem), przystosowane do pracy na komputerze - 8szt

* Szafka z szufladami pod drukarkę/urządzenie wielofunkcyjne - 4szt

* Listwy ochronne na ściany - 2szt


Przed złożeniem oferty wymagana jest WIZJA LOKALNA - na której ustalone zostaną dokładne wymiary mebli, rodzaj płyty, wykończeń, kolor itp.


W celu umówienia na wizję lokalną prosimy dzwonić pod numer 618-491-241 (w godz.9:00-14:00 - do 31.03.2022)


Po wizji lokalnej prosimy o złożenie oferty na całą wartość zamówienia w poniższym formularzu


W załączniku wymagane protokoły do dostawy mebli oraz wzór umowy



W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt :

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 618491402

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl





Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WZÓR UMOWY NA DOSTAWĘ MEBLI.doc doc 54.5 2022-03-25 14:15:00 Postępowanie
Protokół oddania do eksploatacji.docx docx 12.44 2022-03-25 14:15:00 Postępowanie
Protokół dostawy.docx docx 12.36 2022-03-25 14:15:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa wraz z montażem mebli 1)Szafa z drzwiami przesuwnymi z zamkiem - 4szt 2)Regał zamykany na dokumenty - 2szt 3)Biurko z szafką (3 szuflady z zamkiem), przystosowane do pracy na komputerze - 8szt 4)Szafka z szufladami pod drukarkę/urządzenie wielofunkcyjne - 4szt 5)Listwy ochronne na ściany - 2szt 1 dostawa Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera
Szpitalna 27/33
60-572, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 60 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i montażu po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - min.12 miesięcy. Proszę podać (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 427