Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CZ-DA-35/22 Wykonywanie nadzoru inwestorskiego (w tym pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w branży elektrycznej i budowlanej przy realizacji zamówienia pod nazwą: "Wybudowanie w formule zaprojektuj i wybuduj na terenie CLDT przy ul. Ostrowskiej 388 w Poznaniu zewnętrznej instalacji energetycznej SN i nN oraz kontenerowej stacji transformatorowej o mocy 630 kVA do zasilania obiektów CLDT"

Zakupy UDT
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2022 16:48:00
Składania : 24-02-2022 15:00:00
Otwarcia : 24-02-2022 15:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:

Wykonywanie nadzoru inwestorskiego (w tym pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w branży elektrycznej i budowlanej przy realizacji zamówienia pod nazwą: "Wybudowanie w formule zaprojektuj i wybuduj na terenie CLDT przy ul. Ostrowskiej 388 w Poznaniu zewnętrznej instalacji energetycznej SN i nN oraz kontenerowej stacji transformatorowej o mocy 630 kVA do zasilania obiektów CLDT"

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, przed złożeniem oferty, dokonał własnych oględzin zakresu, miejsca i warunków realizacji zadania w siedzibie CLDT w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej 388. Oględzin można dokonać w dni robocze w godz. 8.00-14.00 po uprzednim ustaleniu terminu wizyty z Kierownikiem Działu Badań Laboratoryjnych OUDT w Poznaniu Panem Wiesławem Maszewskim, tel. (61) 628-03-01, kom. 572-927-262, e-mail: wieslaw.maszewski@udt.gov.pl lub Głównym Specjalistą ds. Badań Automatyki Panem Michałem Skrzypczakiem, tel. (61) 628-03-22, kom. 694-454-532, e-mail: michal.skrzypczak@udt.gov.pl. Dokonanie oględzin należy potwierdzić w momencie składania oferty.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)

Program zgodności:


1.   Zamawiający informuje, Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:

Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:

1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci

2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.

3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .

4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadmi określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.

2.   Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia


W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 728-859-738 - Józef Jankowski, 573-337-565 - Kamil Jeglikowski, 728-423-321 - Krzysztof Kowalski lub 883-375-905 - Magdalena Wierzchowiecka.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
CZ_DA_35_22_Wzor umowy wraz z OWU.pdf pdf 650.82 2022-02-17 16:48:00 Postępowanie
CZ_DA_35_22_OZiWRZ_Przyłącze energ. CLDT Poznań_Inspektor Nadzoru.pdf pdf 342.36 2022-02-17 16:48:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonywanie nadzoru inwestorskiego (w tym pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w branży elektrycznej i budowlanej przy realizacji zamówienia pod nazwą: "Wybudowanie w formule zaprojektuj i wybuduj na terenie CLDT przy ul. Ostrowskiej 388 w Zgodnie z załączonym OZiWRZ, wzorem umowy oraz ogólnymi warunkami umowy (OWU). 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0346 PLN, EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 1. Rozliczenie: a) 20% kwoty umownej – po sprawdzeniu i zaakceptowaniu przygotowanej przez Wykonawcę robót dokumentacji projektowej oraz uzyskaniu wymaganych prawem uzgodnień, zgód i pozwoleń właściwych organów i instytucji na realizację zaprojektowanych robót. Podstawą wystawienia faktury i zapłaty wynagrodzenia będzie ostateczna zgoda (w wymaganej prawem formie) właściwego organu lub instytucji, pozwalająca Zamawiającemu i Wykonawcy robót na rozpoczęcie realizacji zaprojektowanych robót, b) 70% kwoty umownej - po protokolarnym odbiorze końcowym wybudowanej i uruchomionej zewnętrznej instalacji energetycznej SN i nN oraz kontenerowej stacji transformatorowej o mocy 630 kVA. Podstawą wystawienia faktury i zapłaty wynagrodzenia będzie podpisany przez uczestników procesu budowlanego protokół odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, c) 10% kwoty umownej – po zakończeniu okresu gwarancji i rękojmi. Podstawą wystawienia faktury i zapłaty wynagrodzenia będzie podpisany przez Strony protokół potwierdzający brak wad i usterek przedmiotu zamówienia na dzień upływu okresu gwarancji i rękojmi. 2. Płatność – w ciągu 28 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego faktury wraz z załączonymi wymaganymi dokumentami. Proszę potwierdzić. (0)
3 Termin realizacji - Wymagany termin realizacji umowy: a) nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz wykonaniem zaprojektowanych robót – łącznie przez około 4 miesięcy od dnia podpisania umowy do zakończenia realizacji zamówienia, b) nadzór nad ew. usuwaniem przez Wykonawcę wad i usterek, ujawnionych w okresie gwarancyjnym (do upływu okresu gwarancji i rękojmi) – 60 miesięcy od daty zakończenia realizacji zaprojektowanych robót, c) planowany okres realizacji robót w ramach przedmiotowego zamówienia – pierwsza połowa 2022 roku. Proszę potwierdzić. (0)
4 Gwarancja - 60 miesięcy od daty zakończenia realizacji zaprojektowanych robót. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdów po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić. (0)
6 Rodzaj rachunku bankowego - Proszę podać rodzaj rachunku bankowego jaki będzie wskazany na fakturze - w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać wpisać: "ROR" lub "Konto firmowe". (0)
7 Wizja lokalna - Proszę potwierdzić dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. (0)
8 Osoby uprawnione - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał (lub dysponował osobami - inspektorami, posiadającymi wymagane do pełnienia nadzoru inwestorskiego) uprawnienia: a) budowlane (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej W/w osoby wymienione powinny należeć do PIIB i posiadać wymagane ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności (składając ofertę należy potwierdzić posiadanie ww. uprawnień przez osoby wskazane do wykonywania nadzoru inwestorskiego). Proszę potwierdzić. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Referencje - Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć poświadczenia (referencje) o rzetelnej realizacji w ciągu ostatnich 5 lat nadzoru inwestorskiego na co najmniej jednym zadaniu o charakterze i złożoności w szczególności w nadzorowaniu robót w zakresie sieci i instalacji nN i SN oraz budowy i wyposażania stacji transformatorowych oraz o wartości robót nie niższej niż 300.000,00 zł netto. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Termin związania ofertą - Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Proszę potwierdzić. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 472