Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CZ-OUDT19-212/21 Świadczenie usługi przeglądów technicznych i konserwacji oraz serwisu przepompowni ścieków wraz z automatyką w siedzibie Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej 388

Zakupy UDT
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2022 14:19:00
Składania : 23-02-2022 14:00:00
Otwarcia : 23-02-2022 14:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:

Świadczenie usługi przeglądów technicznych i konserwacji  oraz serwisu przepompowni ścieków ścieków wraz z automatyką  w siedzibie Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej 388.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zamawiający wymaga przed złożeniem oferty odbycie wizji lokalnej i zapoznanie się z charakterystyką urządzeń w siedzibie Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej 388 w godz. 8.00 – 14.00 po uprzednim ustaleniu wizyty z Panem Bernardem Rzepą tel. (61) 628-03-42, kom. 517-886-525, e-mail: bernard.rzepa@udt.gov.pl. Dokonanie oględzin należy potwierdzić w momencie składania oferty.

Zgodnie z kryterium oceny ofert „Klauzule społeczne” Oferent uzyska dodatkowe punkty w procesie oceny ofert w przypadku kiedy spełnia jedno z kryteriów:

- prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zrealizuję zamówienie samodzielnie,

- skieruje do realizacji umowy osobę zatrudnioną na umowę o pracę na pełen etat,

- skieruje do realizacji umowy osobę niepełnosprawną zatrudnioną na pełen etat,

skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, osobę która przed zatrudnieniem przez wykonawcę była zarejestrowana w Urzędzie pracy jako osoba bezrobotna,

- zatrudni do wykonywania przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę/ osobę niepełnosprawną, na umowę o pracę na pełen etat,

- zatrudni do wykonania zamówienia osobę, która jest zarejestrowana w Urzędzie pracy/ posiadającą status osoby bezrobotnej.


Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)

Program zgodności:

1.   Zamawiający informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:

Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:

1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci

2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.

3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .

4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.

2.   Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia


W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 573-805-724 - Marzena Kaczmarek lub Magdalena Wierzchowiecka - 883-375-905.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
CZ_OUDT19_212_21_Wzór_umowy_wraz_z_załącznikami.pdf pdf 760.63 2022-02-17 14:19:00 Postępowanie
CZ_OUDT19_212_21_Załącznik_nr_1_do_umowy.pdf pdf 95.83 2022-02-17 14:19:00 Postępowanie
CZ_OUDT19_212_21_Załącznik_nr_2_do_umowy_Dziennik_czynności.pdf pdf 48.05 2022-02-17 14:19:00 Postępowanie
Oświadczenie.docx docx 15.33 2022-02-17 14:19:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Konserwacja Zakres zgodny z § 4 ust. 1 pkt 1 wzoru umowy. Proszę podać cenę za jedną konserwację 4 usługa - (0)
2 Przegląd Zakres zgodny z § 4 ust. 1 pkt 2 wzoru umowy. Proszę podać cenę za jeden przegląd 4 usługa - (0)
3 Usługa serwisowa Ryczałtowe wynagrodzenie za każdą fizycznie rozpoczętą godzinę pracy zespołu serwisowego. Proszę podać cenę za 1 roboczogodzinę 18 rbg. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0346 PLN, EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania faktury. Proszę potwierdzić. (0)
3 Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r. Proszę potwierdzić. (0)
4 Gwarancja - min. 12 miesięcy. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
5 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić. (0)
6 Uprawnienia - Usługa powinna być wykonywana przez firmę/osoby posiadające odpowiednie przeszkolenie/uprawnienia. Proszę potwierdzić. (0)
7 Klauzule społeczne 10% Na potwierdzenie należy dołączyć podpisane oświadczenie wg. podanego wzoru. W innym przypadku w polu „twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać nie dotyczy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie.docx

(0)
8 Termin związania ofertą - 60 dni. Proszę potwierdzić. (0)
9 Wizja lokalna - Proszę potwierdzić dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z charakterystyką systemu przed złożeniem oferty. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 331