Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-02-2022 12:28:00 |
Składania : | 25-02-2022 11:03:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Urząd Dozoru Technicznego Oddział w Poznaniu Biuro w Gorzowie Wielkopolskim zwraca się z prośbą o przedstawienie przez Państwa oferty cenowej na wykonywanie drobnych prac naprawczo- remontowych wyspecyfikowanych w tabeli wraz z dojazdem w okresie od 01.04.2022 r do 31.12.2022 r. w Urzędzie Dozoru Technicznego Oddział w Poznaniu Biuro w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kotsisa 3, zgodnie z pozycjami wymienionymi w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do nn. zapytania.
Istotne warunki realizacji zamówienia:
• Usługa realizowane będzie w formie zlecenia,
• Termin składania oferty mija 25.02.2022 r., ,
• Usługa potwierdzana będzie protokołem odbioru, stanowiącym podstawę do wystawienia faktury,
• Termin i forma płatności: przelew na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty wpływu do UDT, faktury wraz z podpisanym przez Strony protokołem odbioru,
• Termin ważności oferty: min. 60 dni od upływu terminu składania ofert;
• Zamawiający wymaga wypełnienia załączonego - Formularza oferty - załącznika nr 1 (w pliku Word), który musi zawierać: - datę oferty, adresata oferty, ceny w PLN netto i brutto, podpis z pieczęcią osoby sporządzającej ofertę, termin ważności oferty
UWAGA: wszelkie koszty związane z realizacją usługi powinny być wliczone w całkowitą wartość usługi.
Termin nadsyłania ofert - do dnia 25 luty 2022 r.
W przypadku pytań proszę o kontakt za pośrednictwem maila: dorota.wielgoszynska@udt.gov.pl
lub pod nr tel. 883 375 878 lub 95 73 37 852
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego będzie wysłanie oferty.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)
Program zgodności:
1. Zamawiający informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:
Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:
1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/, https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci
2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.
3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .
4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.
2. Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.883 375 878
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty