-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 572311
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie przeglądu okresowego regałów ramowych paletowych rzędowych, zgodnie z zapisami normy PN-EN 15635:2010
Wystawiający
-
Użytkownik26 TUN
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-02-10 12:34:00
-
Składania2022-02-17 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-02-17 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
31.
Baza Lotnictwa Taktycznego Poznań - Krzesiny, ul. Silniki 1, jako Zamawiający
informuje, że zamierza udzielić zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo
Zamówień Publicznych o wartości poniżej 130 000
zł na zadanie pn: „Wykonanie
przeglądu okresowego regałów ramowych paletowych rzędowych, zgodnie z zapisami
normy PN-EN 15635:2010”.
Informacji dotyczących
zamówienia udziela p. Marlena Szłapka-Ciapa tel. 261 547 555.
Termin
realizacji zadania: 30 dni od dnia podpisania umowy.
WYMAGANIA
DLA WYKONAWCY: Zamawiający zastrzega, aby ze
wzglądu na realizację prac na terenie jednostki Wojskowej, aby Wykonawca skierował do realizacji
przedmiotu umowy wyłącznie osoby niekarane i przeciw którym nie toczy się żadne
postępowanie karne, jak również wymagane jest aby na terenie JW pracownicy
wykonawcy i dostawcy (wjeżdżający na teren JW) posiadali obywatelstwo polskie
lub posiadać stosowne pozwolenie. Decyzją nr 107 /
MON z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie
współpracy międzynarodowej w resorcie Obrony Narodowej. Ponadto Wykonawca musi
przestrzegać zasad zawartych w Decyzji nr 77/MON z dnia
09 czerwca 2020 r.
W złożonej ofercie należy
podać: - wynagrodzenie kosztorysowo - ilościowe. Cena oferty musi być
ostateczna i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, ponadto powinna spełniać wymagania
opisane w przedmiocie zamówienia w szczególności co do: - termin wykonania zadania,
Oferta winna zawierać
następujące dokumenty: - formularz ofertowy wg wzoru, - kosztorys ofertowy, - oświadczenie Wykonawcy o
niekaralności, - oświadczenia Wykonawcy dot.
mechanizmu podzielnej płatności,
Uwaga:
W przypadku wybrania
oferty, Wykonawca zobowiązany będzie
przedstawić Zamawiającemu
listę osób przewidzianych do realizacji zadania
podając imię, nazwisko, nr dowodu osobistego pracownika oraz markę i nr rejestracyjny samochodu. |
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 547 400, 261 547 555
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?