Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CZ-OUDT27-70/22 Naprawa instalacji odgromowej i przeprowadzenie jej okresowej kontroli w budynku UDT Biura Białystok przy ul. Hetmańskiej 99.

Zakupy UDT
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 16-02-2022 07:52:00
Składania : 25-02-2022 12:00:00
Otwarcia : 25-02-2022 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na naprawę instalacji odgromowej (uszkodzone maszty) i przeprowadzenie jej kontroli okresowej w budynku UDT Biura Białystok przy ul. Hetmańskiej 99.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie naprawy instalacji odgromowej (uszkodzone maszty) i przeprowadzenie jej kontroli okresowej w budynku UDT Biura Białystok przy ul. Hetmańskiej 99.

Usługa powinna obejmować :

1. Uzgodnienie terminów, warunków i technologii naprawy instalacji odgromowej;

2. Zabezpieczenie terenu robót, w szczególności pod względem BHP i p.poż;

3. Wykonanie niezbędnych pomiarów i oględzin w miejscu realizacji zamówienia

- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem robót;

4. Wykonanie naprawy uszkodzeń instalacji odgromowej zgodnie z przyjętą technologią;

5. Wymiana uszkodzonych i skorodowanych elementów instalacji odgromowej, nie zakwalifikowanych do oczyszczenia i zakonserwowania;

6. Oczyszczenie i konserwacja skorodowanych elementów instalacji odgromowej, nie zakwalifikowanych do wymiany;

7. Wykonanie niezbędnych robót pomocniczych, towarzyszących i porządkowych;

8. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, zawierającej w szczególności:

- protokół sporządzony przez osoby uprawnione, zawierający pomiary kontrolne instalacji odgromowej potwierdzającej jej sprawność,

- deklaracje właściwości użytkowych, deklaracje zgodności, atesty , aprobaty techniczne oraz inne dokumenty dopuszczające wbudowane materiały do użycia na terytorium RP i UE.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zamawiający informuje, że wszyscy Wykonawcy są zobowiązani, przed wyceną zamówienia i przed złożeniem oferty dla Zamawiającego, do dokonania własnych oględzin zakresu, miejsca i warunków realizacji zamówienia w siedzibie UDT w Białymstoku.

 Oględzin można dokonać w Oddziale UDT w Białymstoku w dni robocze w godz. 9.00-14.00 po uprzednim ustaleniu terminu wizyty z Panią Ewą Łuksza, tel. +48 882 006 176.

Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)

Program zgodności:

1.   Zamawiający informuje, Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:

Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:

1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci

2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.

3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .

4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadmi określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.

2.   Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia


W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. Ewa Łuksza +48 882 006 176, +48 573 338 549 Aleksandra Szumilas

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogolne_Warunki_Zlecenia_-_wersja_1.0.pdf pdf 233.32 2022-02-16 07:52:00 Postępowanie
Oświadczenie.docx docx 15.55 2022-02-16 07:52:00 Kryterium

Komunikaty

2022-03-09 09:35 Zakupy UDT Szanowni Państwo,
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego informuję, że przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione. W najbliższym czasie opracowany zostanie nowy Opis Przedmiotu Zamówienia i postępowanie będzie ogłoszone ponownie, o czym zostaniecie Państwo poinformowani.
Serdecznie dziękujemy za przysłane oferty.

Z poważaniem,
Aleksandra Szumilas
Specjalista ds. zakupów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Naprawa instalacji odgromowej i przeprowadzenie jej okresowej kontroli w budynku UDT Biura Białystok przy ul. Hetmańskiej 99. - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0346 PLN, EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wykonawca wystawi fakturę po wykonaniu i odbiorze końcowym zamówienia. Płatność – 21 dniu od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z podpisanym przez strony protokołem odbioru zamówienia do siedziby zamawiającego Proszę potwierdzić. (0)
3 Termin realizacji - do 5 tygodni roboczych (liczonych jako tygodnie pracy UDT) od daty podpisania umowy, przy czym sam czas realizacji robót w obiekcie w danym terminie – nie dłużej niż 14 dni roboczych od przekazania terenu robót. Proszę potwierdzić. (0)
4 Gwarancja 10% Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane zamównia – min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego zamównia. Wykonawca może udzielić gwarancji dłuższej, co spowoduje przyznanie Wykonawcy dodatkowo 5% za każdy dodatkowy rok gwarancji w ogólnej punktacji oferty, maksymalnie do 60 miesięcy gwarancji. Proszę wpisać ilość udzielonych miesięcy gwarancji (36,48,60 miesięcy) (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, utylizacji odpadów itp. po stronie Wykonawcy i są ujęte w ofercie. Proszę potwierdzić. (0)
6 Rachunek bankowy - Proszę podać rodzaj rachunku bankowego jaki będzie wskazany na fakturze - w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać wpisać: "ROR" lub "Konto firmowe" . (0)
7 Wizja lokalna - Wykonawcy są zobowiązani, przed wyceną zamówienia i przed złożeniem oferty dla Zamawiającego, do dokonania własnych oględzin zakresu, miejsca i warunków realizacji zamówienia w siedzibie UDT w Białymstoku. Proszę potwierdzić odbycie wizji lokalnej. (0)
8 Uprawnienia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali wymagane przepisami prawa uprawnienia niezbędne do realizacji robót objętych zamówieniem. Proszę potwierdzić. (0)
9 Klauzule społeczne 10% Wykonawca uzyska dodatkowe punkty w procesie oceny ofert w przypadku kiedy spełnia jedno z kryteriów: - prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zrealizuję zamówienie samodzielnie, - skieruje do realizacji umowy osobę zatrudnioną na umowę o pracę na pełen etat, - skieruje do realizacji umowy osobę niepełnosprawną zatrudnioną na pełen etat, - skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, osobę która przed zatrudnieniem przez wykonawcę była zarejestrowana w Urzędzie pracy jako osoba bezrobotna, - zatrudni do wykonywania przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę/osobę niepełnosprawną, na umowę o pracę na pełen etat, - zatrudni do wykonania zamówienia osobę, która jest zarejestrowana w Urzędzie pracy/ posiadającą status osoby bezrobotnej. Na potwierdzenie należy dołączyć podpisane oświadczenie wg. podanego wzoru. W innym przypadku w polu „twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać nie dotyczy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie.docx

(0)
10 Termin związania ofertą - 60 dni od dnia zakończenia przyjmowania ofert przez Zleceniodawcę. Proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 474