Postępowanie: PWik Gliwice - "Obsługa serwisowa wszystkich systemów detekcji metanu i siarkowodoru zainstalowanych na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach ul. Edisona 16"
W imieniu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach zapraszamy Państwa do złożenia oferty na wykonanie usługi serwisowej
wszystkich systemów detekcji metanu i siarkowodoru zainstalowanych na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach ul. Edisona 16.
Opis Przedmiotu Zamówienia:
1.1. W ramach umowy Wykonawca:
• dokona okresowego przeglądu, konserwacji i rekalibracji kontrolnej detektorów,
• dokona konserwacji, testu metrologicznego i funkcjonalnego central detekcyjnych wraz z urządzeniami peryferyjnymi,
• wykona konieczne wymiany drobnych elementów elektroniki oraz spieków i dławików,
• zobowiązuje się do założenia i prowadzenia niezbędnej dokumentacji serwisowej,
• wykona przeglądy serwisowe i legalizację 3 szt. eksploatowanych przez Zamawiającego przenośnych detektorów wielogazowych.
1.2. Wykaz urządzeń obejmujących zakres umowy stanowi Załącznik nr 1.
1.3. Oprócz wynagrodzenia za czynności określone w pkt. 1.1. Zamawiający ponosić będzie koszty materiałów i części urządzeń niezbędnych do ewentualnych napraw systemów detekcji gazów, o ile nastąpi konieczność ich stosowania, w szczególności dokonywania koniecznych co 24 miesiące wymian sensorów elektrochemicznych siarkowodoru oraz wymian w miarę zużycia detektorów metanu. Podstawę do zapłaty i wystawienia faktury stanowić będzie każdorazowo potwierdzone przez Zamawiającego odrębne zlecenie, sporządzone na podstawie zatwierdzonego kosztorysu ofertowego Wykonawcy.
1.4. Przeglądy dokonywane będą 2 razy w roku. Ze względu na różne terminy montażu poszczególnych systemów (Etap I – czerwiec; Etap II – sierpień), przeglądów tych należy dokonywać co 6 miesięcy w terminach: Etap I – czerwiec, grudzień; Etap II – luty, sierpień).
1.5. Wykonawca oświadcza, że posiada sprzęt i wszelkie uprawnienia konieczne do wykonania przedmiotu umowy.
1.6. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie przepisów BHP podczas wykonywania czynności będących przedmiotem umowy.
1.7. Prace zostaną wykonane w sposób niezakłócający wykonywanie czynności służbowych pracowników Zamawiającego.
1.8. Umowa będzie zawarta na okres 3 lat przy zachowaniu wypowiedzenia 3 miesięcznego.
Osoby do kontaktu:
Aleksandra Zajączkowska
telefon: (32) 401-14-40
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
Załącznik nr 1 - Dane Wykonawcy.docx
docx
11.79
2016-07-13 11:17:02
Kryterium
Wykaz urządzeń.pdf
pdf
214.41
2016-07-13 11:17:02
Kryterium
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty