Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PWik Gliwice - "Obsługa serwisowa wszystkich systemów detekcji metanu i siarkowodoru zainstalowanych na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach ul. Edisona 16"

Termin:
Zamieszczenia : 13-07-2016 11:17:02
Składania : 21-07-2016 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach zapraszamy Państwa do złożenia oferty na wykonanie usługi serwisowej
wszystkich systemów detekcji metanu i siarkowodoru zainstalowanych na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach ul. Edisona 16.

Opis Przedmiotu Zamówienia:

1.1. W ramach umowy Wykonawca:
• dokona okresowego przeglądu, konserwacji i rekalibracji kontrolnej detektorów,
• dokona konserwacji, testu metrologicznego i funkcjonalnego central detekcyjnych wraz z urządzeniami peryferyjnymi,
• wykona konieczne wymiany drobnych elementów elektroniki oraz spieków i dławików,
• zobowiązuje się do założenia i prowadzenia niezbędnej dokumentacji serwisowej,
• wykona przeglądy serwisowe i legalizację 3 szt. eksploatowanych przez Zamawiającego przenośnych detektorów wielogazowych.
1.2. Wykaz urządzeń obejmujących zakres umowy stanowi Załącznik nr 1.
1.3. Oprócz wynagrodzenia za czynności określone w pkt. 1.1. Zamawiający ponosić będzie koszty materiałów i części urządzeń niezbędnych do ewentualnych napraw systemów detekcji gazów, o ile nastąpi konieczność ich stosowania, w szczególności dokonywania koniecznych co 24 miesiące wymian sensorów elektrochemicznych siarkowodoru oraz wymian w miarę zużycia detektorów metanu. Podstawę do zapłaty i wystawienia faktury stanowić będzie każdorazowo potwierdzone przez Zamawiającego odrębne zlecenie, sporządzone na podstawie zatwierdzonego kosztorysu ofertowego Wykonawcy.
1.4. Przeglądy dokonywane będą 2 razy w roku. Ze względu na różne terminy montażu poszczególnych systemów (Etap I – czerwiec; Etap II – sierpień), przeglądów tych należy dokonywać co 6 miesięcy w terminach: Etap I – czerwiec, grudzień; Etap II – luty, sierpień).
1.5. Wykonawca oświadcza, że posiada sprzęt i wszelkie uprawnienia konieczne do wykonania przedmiotu umowy.
1.6. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie przepisów BHP podczas wykonywania czynności będących przedmiotem umowy.
1.7. Prace zostaną wykonane w sposób niezakłócający wykonywanie czynności służbowych pracowników Zamawiającego.
1.8. Umowa będzie zawarta na okres 3 lat przy zachowaniu wypowiedzenia 3 miesięcznego.



Osoby do kontaktu:
Aleksandra Zajączkowska
telefon: (32) 401-14-40

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Dane Wykonawcy.docx docx 11.79 2016-07-13 11:17:02 Kryterium
Wykaz urządzeń.pdf pdf 214.41 2016-07-13 11:17:02 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Obsługa serwisowa - 3 rok - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty niezbędne do złożenia oferty - 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony - Załącznik nr 1 - Dane Wykonawcy

Załącznik nr 1 - Dan [...].docx

(0)
2 Termin realizacji - 3 lata od daty podpisania umowy (0)
3 Wykaz urządzeń - Załącznik

Wykaz urządzeń.pdf

(0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 213