Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.38.2021 Zakup materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby pracy biura nadleśnictwa Waliły oraz kancelarii leśnictw w 2022 roku

Piotr Dąbrowski
Nadleśnictwo Waliły
Termin:
Zamieszczenia : 15-12-2021 08:25:00
Składania : 23-12-2021 09:00:00
Otwarcia : 23-12-2021 09:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Waliły – Stacja, 15.12.2021

Znak: SA.270.38.2021

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nadleśnictwo Waliły, Waliły-Stacja, ul. Białostocka 3,16-040 Gródek, zaprasza do złożenia ofert na wykonanie usługi /dostawy/ roboty budowlanej, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty której mowa w art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP:

1.       Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby pracy biura nadleśnictwa Waliły oraz kancelarii leśnictw w 2022 roku

2.       Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

3.       Inne wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: określone w zapytaniu ofertowym.

4.       Kryteria wyboru: 100% - najkorzystniejsza cena.

5.       Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.

6.       Oferta winna zawierać: wartość całkowitą przedmiotu zamówienia sporządzona na ofercie wykonawcy (załącznik nr 2 do zapytania) wraz z kosztorysem ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania).

7.       Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej na adres: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily do dnia 23.12.2021r. do godz.: 900, otwarcie ofert nastąpi: 23.12.2021 r. o godz.: 910.

8.       Osobą do kontaktu z wykonawcami:

·      pod względem formalnym i merytorycznym: Piotr Dąbrowski, tel.: 665 331 424 mail: piotr.dabrowski1@bialystok.lasy.gov.pl

9.       Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt 10. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.

10.    Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 808.72 2021-12-15 08:25:00 Postępowanie
2. Zapytanie ofertowe.pdf pdf 936.41 2021-12-15 08:25:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 1 - kosztorys ofertowy.doc doc 153 2021-12-15 08:25:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 2 - wzór oferty wykonawcy.doc doc 35.5 2021-12-15 08:25:00 Postępowanie
5. Załącznik nr 3 - wzór umowy.pdf pdf 645.27 2021-12-15 08:25:00 Postępowanie
6. Załącznik nr 4 - instrukcja do złożenia oferty.pdf pdf 536.75 2021-12-15 08:25:00 Postępowanie
7. Załącznik nr 5 - obowiązek infomacyjny RODO.doc doc 32 2021-12-15 08:25:00 Postępowanie
Protokół postępowania.pdf pdf 801.52 2021-12-27 11:26:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-27 11:26 Piotr Dąbrowski W załączeniu znajduje się protokół z przeprowadzonego postępowania

z poważaniem
Piotr Dąbrowski

Protokół postępowani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby pracy biura nadleśnictwa Waliły oraz leśniczówek w 2022 roku Na ofertę składają się dołączone załączniki nr 1 oraz 2 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2930 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od 01.01.2021 do 31.12.2021 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 250