Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-11-2021 09:28:00 |
Składania : | 26-11-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-11-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Limanowa
34 – 600 Limanowa, ul. Mikołaja Kopernika 3
NIP:737-000-45-50
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Nadleśniczego Nadleśnictwa Limanowa z dnia 22.02.2021 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130.000 złotych netto”.
2. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia :
„Dostawa kart i bonów podarunkowych”
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa:
2.1 W części 1: bonów podarunkowych w nominałach 10 zł o wartości 270 zł – 27 sztuk oraz 100 zł o wartości 4800 zł – 48 sztuk, stanowiących zapłatę za wszelkiego rodzaju artykuły, w placówkach handlowych na terenie polski. Łączna wartość bonów podarunkowych 5070 zł.
Dostawa bonów – kuponów podarunkowych bez konfekcji.
2.2 W części 2: kart podarunkowych stanowiących zapłatę za wszelkiego rodzaju artykuły, w placówkach handlowych na terenie polski, o trzech różnych wartościach:
a) 10 kart podarunkowych o wartości 1550 zł, w łącznej wartości 15500 zł;
b) 16 kart podarunkowych o wartości 1500 zł, w łącznej wartości 24000 zł;
c) 14 kart podarunkowych o wartości 1450 zł, w łącznej wartości 20300 zł;
Dostawa kart podarunkowych z konfekcją – pakowaniem w opisane koperty (40 szt). Łączna wartość zamawianych kart podarunkowych 59800 zł.
Dostawa bonów oraz kart będzie jednorazowa. Zamawiający określi w zleceniu szczegółowo ilość oraz wartość nominalną. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Liczba zamawianych bonów jest szacunkowa i docelowo może ulec zmianie. Zmiana nie przekroczy 10 % wartości zamówienia.
3. Opis wymagań:
Dostawca składający ofertę składa ją na formularzu ofertowym podając sumaryczną wartość za realizację części 1 oraz części 2 zamówienia.
Realizacja bonów i kart musi być możliwa w lokalnych sklepach (nie tylko dużych sieciach handlowych), na terenie powiatu Limanowskiego.
Bony i karty muszą posiadać termin ważności minimum 6 miesięcy.
Dostawa zamawianych bonów i kart musi odbyć się do 14 dni, od zlecenia dostawy przez Nadleśnictwo Limanowa.
4. Wykaz dokumentów:
Do oferty należy dołączyć wykaz punktów handlowo/usługowych sprzedających artykuły
spożywcze, zlokalizowanych na terenie powiatu limanowskiego.
5. Kryteria oceny ofert: Cena – 100%. Wykonawca zostanie wybrany na podstawie wartości oferty brutto podanej w formularzu ofertowym.
6. Termin związania z ofertą: 30 dni.
7. Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Limanowa, z siedzibą przy ul. Kopernika 3, 34-600 Limanowa. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego, któremu podlega Administrator w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia na usługi i dostawy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) oraz w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy z wykonawcą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W niektórych sytuacjach, możemy pozyskiwać dane z innych źródeł, niż bezpośrednio od Państwa. W przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą, źródłem danych będą rejestry publiczne m.in. CEIDG, REGON, KRS. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz opis przysługujących praw osobie, której dane dotyczą znajduje się na stronie internetowej Administratora www.limanowa.krakow.lasy.gov.pl oraz w jego siedzibie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty