Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-11-2021 14:53:00 |
Składania : | 18-11-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 18-11-2021 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:
"Przeglądzie, konserwacji i legalizacji gaśnic oraz pomiarze wydajności wodnej hydrantów wewnętrznych i przeglądzie szafek hydrantowych w budynkach NZOZ."
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 88 91
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-19 15:25 | Kinga Mazur |
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
złożonych
zostało
sześć
ofert
przez
wykonawców: 1) Stopfire Usługi Przeciwpożarowe Piotr Grzelak z siedzibą: w Puławach, przy ul. Juliusza Słowackiego, nr 2, lok. 512, 24-100 Puławy Kwota oferty brutto: 8394,75 zł 2) FIREMAN - usługi PPOŻ. Karol Malec z siedzibą: w Chwałowicach, przy ul. Jałowcowej, nr 16, 55-220 Chwałowice Kwota oferty brutto: 3634,65 zł 3) "RINAR" Rafał Krakowiak z siedzibą: w Koźli, nr 44, 66-008 Świdnica Kwota oferty brutto: 5040,54 zł 4) PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE TEL-POŻ-SYSTEM "ISKRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedziba w Poznaniu, przy ul. Krańcowej nr 11, 61-022 Poznań Kwota oferty brutto: 22830,03 zł 5) ECO TRENDE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, przy ul. Świętokrzyskiej nr 20, lok. 308, 00-002 Warszawa Kwota oferty brutto: 8837,55 zł 6) ANDRZEJ OSTASZEWSKI "ZAKŁAD KONSERWACJI I NAPRAWA GAŚNIC" w spadku z siedzibą w Sierakowie , przy ul. Skromnej, nr 8, 63-900 Rawicz Kwota oferty brutto: 6202,89 zł W postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy FIREMAN – usługi PPOŻ. Karol Malec z siedzibą: w Chwałowicach, przy ul. Jałowcowej, nr 16, 55-220 Chwałowice z zaoferowaną kwotą 3634,65 zł brutto. |
Komunikaty