Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ADM.26.2.15.2021 Świadczenie kompleksowych usług BHP i ppoż. na rzecz Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w 2022r.

Termin:
Zamieszczenia : 26-10-2021 13:27:00
Składania : 03-11-2021 12:00:00
Otwarcia : 03-11-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe BHP i ppoż..pdf pdf 175.06 2021-10-26 13:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.docx.pdf pdf 613.08 2021-10-26 13:27:00 Przedmiot zamówienia
Wzór umowy.pdf pdf 613.08 2021-10-26 13:27:00 Kryterium
Załącznik nr 1.pdf pdf 149.83 2021-10-26 13:27:00 Kryterium
Załącznik nr 3.pdf pdf 415.3 2021-10-27 11:51:16 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 156.85 2021-11-04 11:00:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-04 11:00 Monika Radomska Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam zawiadomienie o wyborze oferty. Dziękuję za złożenie ofert i poświęcony czas.
Z poważaniem
Monika Radomska

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-10-28 10:35 Monika Radomska Dzień dobry,
poniżej odpowiedzi na pytania Oferentów:

---> w paragrafie 2 punkt 2 podpunkt 11 - jest napisane:
11) przeglądy stanu technicznego i konserwacji urządzeń gaśniczych oraz ich oznakowywanie,
Czy chodzi tutaj o wykonywanie tych przeglądów czy może raczej o organizację, wybór wykonawcy i nadzór nad prowadzonymi przeglądami?
Chodzi o wykonanie rocznego przegląd i konserwację urządzeń gaśniczych.

Czy trzeba uwzględnić koszt przeglądu? Bo jeżeli tak to potrzebna jest informacja o jakich urządzeniach gaśniczych mówimy oraz ile ich jest.
Należy uwzględnić koszt przeglądu 17 szt. gaśnic proszkowych Gp4x ABC oraz 1 szt. gaśnicy śniegowej GS2x.

Prośba o podanie dokładnej ilości sztuk sprzętu przeciwpożarowego, który podlega przeglądowi i konserwacji w lokalizacjach Przegląd i konserwacja nie dotyczy lokalizacji przy ul. 1 Sierpnia 36a oraz przy al. Jerozolimskich 200. Pozostałe lokalizacje: ul. Cienista 20 lok. 19 – 2 szt., ul. Chrościckiego 2 – 10 szt., ul. Astronautów – 6 szt.( w tym 1 szt, gaśnicy śniegowej).

Rozumiem, że nie tylko zakup, ale również naprawy sprzętu odbywają się na koszt Zamawiającego - zgodnie z zapisem paragrafu 6 punkt 1
Tak, zakup i naprawy sprzętu odbywają się na koszt Zamawiającego.

---> w paragrafie 6 punkt 2 - jest napisane:
2. Koszty wymienionych w ust. 2 tegoż paragrafu przedmiotów pokrywa Zamawiający.
Zakładam, że nastąpiła tu pomyłka i chodzi o punkt 1 (czy ustęp 1)
Tak, nastąpiła pomyłka – chodzi o ust.1

---> w paragrafie 2 punkt 2 podpunkt 17 - jest napisane:
17) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności stanowiących przedmiot umowy w wymiarze 2 godzin tygodniowo
Czy ten czas pracy dotyczy wszystkich lokalizacji? Czyli jeżeli miesiąc liczy 4 tygodnie to 8 godzin miesięcznie dla wszystkich lokalizacji?
Chodzi o 2 godziny tygodniowo, czyli w sumie 8 godzin miesięcznie - czas dotyczy całej Biblioteki (wszystkich placówek Biblioteki) i dzielony jest na poszczególne placówki w zależności od potrzeb i organizacji pracy.

---> Proszę o podanie stanu zatrudnienia w tych wszystkich lokalizacjach - ile osób jest zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych, biurowych, robotniczych? Bez tej wiedzy trudno oszacować m. in. koszty szkoleń okresowych z zakresu bhp i ppoż.
Zatrudnienie: 44 osoby
Stanowiska kierownicze – 11 osób
Stanowiska gospodarcze – 5 osób
Pozostałe stanowiska - 28 osób

Proszę o informację co wchodzi w skład usług ppoż.? Czy są to tylko szkolenia czy przeglądy sprzętu ppoż. tj. gaśnice itd. też?
Zarówno szkolenia jak i przeglądy sprzętu ppoż.

Z poważaniem
Monika Radomska


2021-10-27 11:51 Monika Radomska Dzień dobry,
poniżej odpowiedzi na nadesłane pytania Wykonawcy:
- z jaką częstotliwością, mają być przeprowadzane kontrole i wizyty w placówkach - 2 godziny tygodniowo (zapis w umowie par.2 ust. 2 pkt.17)
- ilości osób w poszczególnych placówkach - zatrudnienie w Bibliotece wynosi 44 osoby (załącznik nr 3 pkt.2)
Przesyłam jeszcze raz Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis zamówienia (omyłkowo w pierwotnie wysłanym załączniku 3 został powtórzony wzór umowy, za co przepraszam).

Z poważaniem
Monika Radomska

Załącznik nr 3.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kompleksowe usługi BHP i ppoż. -

Załącznik nr 3.docx. [...].pdf

1 szt. Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Ks. J. Chrościckiego 2
02-421, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2930 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1.pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od 01.01.2022 do 31.12.2022 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Umowa - Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 717