Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-10-2021 13:27:00 |
Składania : | 03-11-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 03-11-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-04 11:00 | Monika Radomska |
Dzień
dobry, w załączeniu przesyłam zawiadomienie o wyborze oferty. Dziękuję za złożenie ofert i poświęcony czas. Z poważaniem Monika Radomska |
2021-10-28 10:35 | Monika Radomska |
Dzień
dobry, poniżej odpowiedzi na pytania Oferentów: ---> w paragrafie 2 punkt 2 podpunkt 11 - jest napisane: 11) przeglądy stanu technicznego i konserwacji urządzeń gaśniczych oraz ich oznakowywanie, Czy chodzi tutaj o wykonywanie tych przeglądów czy może raczej o organizację, wybór wykonawcy i nadzór nad prowadzonymi przeglądami? Chodzi o wykonanie rocznego przegląd i konserwację urządzeń gaśniczych. Czy trzeba uwzględnić koszt przeglądu? Bo jeżeli tak to potrzebna jest informacja o jakich urządzeniach gaśniczych mówimy oraz ile ich jest. Należy uwzględnić koszt przeglądu 17 szt. gaśnic proszkowych Gp4x ABC oraz 1 szt. gaśnicy śniegowej GS2x. Prośba o podanie dokładnej ilości sztuk sprzętu przeciwpożarowego, który podlega przeglądowi i konserwacji w lokalizacjach Przegląd i konserwacja nie dotyczy lokalizacji przy ul. 1 Sierpnia 36a oraz przy al. Jerozolimskich 200. Pozostałe lokalizacje: ul. Cienista 20 lok. 19 – 2 szt., ul. Chrościckiego 2 – 10 szt., ul. Astronautów – 6 szt.( w tym 1 szt, gaśnicy śniegowej). Rozumiem, że nie tylko zakup, ale również naprawy sprzętu odbywają się na koszt Zamawiającego - zgodnie z zapisem paragrafu 6 punkt 1 Tak, zakup i naprawy sprzętu odbywają się na koszt Zamawiającego. ---> w paragrafie 6 punkt 2 - jest napisane: 2. Koszty wymienionych w ust. 2 tegoż paragrafu przedmiotów pokrywa Zamawiający. Zakładam, że nastąpiła tu pomyłka i chodzi o punkt 1 (czy ustęp 1) Tak, nastąpiła pomyłka – chodzi o ust.1 ---> w paragrafie 2 punkt 2 podpunkt 17 - jest napisane: 17) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności stanowiących przedmiot umowy w wymiarze 2 godzin tygodniowo Czy ten czas pracy dotyczy wszystkich lokalizacji? Czyli jeżeli miesiąc liczy 4 tygodnie to 8 godzin miesięcznie dla wszystkich lokalizacji? Chodzi o 2 godziny tygodniowo, czyli w sumie 8 godzin miesięcznie - czas dotyczy całej Biblioteki (wszystkich placówek Biblioteki) i dzielony jest na poszczególne placówki w zależności od potrzeb i organizacji pracy. ---> Proszę o podanie stanu zatrudnienia w tych wszystkich lokalizacjach - ile osób jest zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych, biurowych, robotniczych? Bez tej wiedzy trudno oszacować m. in. koszty szkoleń okresowych z zakresu bhp i ppoż. Zatrudnienie: 44 osoby Stanowiska kierownicze – 11 osób Stanowiska gospodarcze – 5 osób Pozostałe stanowiska - 28 osób Proszę o informację co wchodzi w skład usług ppoż.? Czy są to tylko szkolenia czy przeglądy sprzętu ppoż. tj. gaśnice itd. też? Zarówno szkolenia jak i przeglądy sprzętu ppoż. Z poważaniem Monika Radomska |
2021-10-27 11:51 | Monika Radomska |
Dzień
dobry, poniżej odpowiedzi na nadesłane pytania Wykonawcy: - z jaką częstotliwością, mają być przeprowadzane kontrole i wizyty w placówkach - 2 godziny tygodniowo (zapis w umowie par.2 ust. 2 pkt.17) - ilości osób w poszczególnych placówkach - zatrudnienie w Bibliotece wynosi 44 osoby (załącznik nr 3 pkt.2) Przesyłam jeszcze raz Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis zamówienia (omyłkowo w pierwotnie wysłanym załączniku 3 został powtórzony wzór umowy, za co przepraszam). Z poważaniem Monika Radomska |
Komunikaty