Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ-52/2021 - Dostawa urządzeń medycznych

Monika Wojciechowska
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 14-10-2021 08:47:00
Składania : 29-11-2021 09:00:00
Otwarcia : 29-11-2021 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej progi unijne, na podstawie art. 132 ustawy Pzp.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych do siedziby Zamawiającego, zwanych dalej „sprzętem medycznym”.

2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1.1 do 1.7 do SWZ.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu medycznego określonego w Zadaniach nr 1 do 7, jego instalację i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu medycznego w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym. 


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1.5 - Wymagane minimalne parametry techniczno-użytkowe.doc doc 118.5 2021-10-14 08:47:00 Postępowanie
Załącznik 1.6 - Wymagane minimalne parametry techniczno-użytkowe.doc doc 44 2021-10-14 08:47:00 Postępowanie
Załącznik 1.7 - Wymagane minimalne parametry techniczno-użytkowe.doc doc 74 2021-10-14 08:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.doc doc 75 2021-10-14 08:47:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 179.41 2021-10-14 08:47:00 Postępowanie
SWZ_52.pdf pdf 6231.98 2021-10-14 08:47:00 Postępowanie
Załącznik 1.1 - Wymagane minimalne parametry techniczno-użytkowe.doc doc 56.5 2021-10-14 08:47:00 Postępowanie
Załącznik 1.2 - Wymagane minimalne parametry techniczno-użytkowe.doc doc 52.5 2021-10-14 08:47:00 Postępowanie
Załącznik 1.3 - Wymagane minimalne parametry techniczno-użytkowe.doc doc 75.5 2021-10-14 08:47:00 Postępowanie
Załącznik 1.4 - Wymagane minimalne parametry techniczno-użytkowe.doc doc 71 2021-10-14 08:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 183 2021-10-14 08:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49 2021-10-14 08:47:00 Postępowanie
Informacja nr 1.doc doc 48 2021-10-29 08:28:46 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.pdf pdf 980.1 2021-10-29 08:28:46 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 - MODYFIKACJA FO.doc doc 34 2021-11-03 14:23:23 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 - MODYFIKACJA FO.pdf pdf 1840.37 2021-11-03 14:23:23 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do SWZ_FO - MODYFIKACJA.doc doc 94 2021-11-03 14:23:23 Publiczna wiadomość
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu - ZMIANA TERMINU.pdf pdf 66.08 2021-11-12 09:22:44 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 - Zmiana terminu.pdf pdf 269.67 2021-11-12 09:22:44 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 - Zmiana terminu.doc doc 34 2021-11-12 09:22:44 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.pdf pdf 1324.82 2021-11-15 11:51:59 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.doc doc 57.5 2021-11-15 11:51:59 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6.doc doc 56.5 2021-11-22 09:39:19 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6.pdf pdf 972.9 2021-11-22 09:39:19 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5 - Zmiana terminu II.pdf pdf 250.3 2021-11-19 11:29:59 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5 - Zmiana terminu II.doc doc 34 2021-11-19 11:29:59 Publiczna wiadomość
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu II 19_11_21.pdf pdf 65.94 2021-11-19 11:31:10 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 346.37 2021-11-29 13:35:52 Publiczna wiadomość
Częściowe wyniki postępowania - Zadanie nr 1 i 5.doc doc 78.5 2021-12-23 13:37:10 Publiczna wiadomość
Częściowe wyniki postępowania - Zadanie nr 1 i 5.pdf pdf 524.58 2021-12-23 13:37:10 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania II.pdf pdf 790.39 2022-02-07 10:45:04 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania II.doc doc 181 2022-02-07 10:45:04 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 08_04_22.pdf pdf 192.2 2022-04-08 10:36:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-08 10:36 Monika Wojciechowska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-02-07 10:45 Jacek Banaszak Wyniki cząstkowe Pakiet nr 2, 3, 4, 6 i 7

Wyniki postępowania [...].pdf

Wyniki postępowania [...].doc

2021-12-23 13:37 Monika Wojciechowska Częściowe wyniki postępowania w zakresie Zadania nr 1 i 5

Częściowe wyniki pos [...].doc

Częściowe wyniki pos [...].pdf

2021-11-29 13:35 Monika Wojciechowska Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2021-11-29 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający postanawia przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia łączną kwotę brutto 285 674,44 zł w rozbiciu na 7 zadań:

Zadanie nr 1 - 111 500,00 zł
Zadanie nr 2 - 10 206,00 zł
Zadanie nr 3 - 50 000,00 zł
Zadanie nr 4 - 50 000,00 zł
Zadanie nr 5 - 5 118,12 zł
Zadanie nr 6 - 8 950,00 zł
Zadanie nr 7 - 49 900,32 zł
2021-11-22 09:39 Monika Wojciechowska Informacja nr 6

Informacja nr 6.doc

Informacja nr 6.pdf

2021-11-19 11:31 Monika Wojciechowska Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu II - ZMIANA TERMINU

Sprostowanie ogłosze [...].pdf

2021-11-19 11:29 Monika Wojciechowska Informacja nr 5 - Zmiana terminu II

Informacja nr 5 - Zm [...].pdf

Informacja nr 5 - Zm [...].doc

2021-11-15 11:51 Monika Wojciechowska Informacja nr 4

Informacja nr 4.pdf

Informacja nr 4.doc

2021-11-12 09:22 Monika Wojciechowska Informacja nr 3 - ZMIANA TERMINU

Sprostowanie ogłosze [...].pdf

Informacja nr 3 - Zm [...].pdf

Informacja nr 3 - Zm [...].doc

2021-11-03 14:23 Monika Wojciechowska Informacja nr 2 - MODYFIKACJA FO

Informacja nr 2 - MO [...].doc

Informacja nr 2 - MO [...].pdf

Załącznik nr 1 do SW [...].doc

2021-10-29 08:28 Monika Wojciechowska Informacja nr 1

Informacja nr 1.doc

Informacja nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1654