Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ – 54A/2021 DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH - POWTÓRKA

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2021 08:35:00
Składania : 22-10-2021 09:00:00
Otwarcia : 22-10-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych zwanych dalej „wyrobami medycznym” do siedziby Zamawiającego.


Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1 – 5.7 do SWZ.


Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)      dostawę sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 5.1 – 5.7 do SWZ,

2)      udzielenia instruktażu w zakresie obsługi sprzętu medycznego, o którym mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (12-10-2021).pdf pdf 166.55 2021-10-12 08:35:00 Postępowanie
SWZ - 54A.pdf pdf 4793.95 2021-10-12 08:35:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy.doc doc 69 2021-10-12 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - formularz asortymentowo cenowy.xlsx xlsx 26.1 2021-10-12 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 52 2021-10-12 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie o wyrobach medycznych.doc doc 48 2021-10-12 08:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.1-5.7 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.docx docx 44.38 2021-10-12 08:35:00 Postępowanie
Informacja nr 1.pdf pdf 1384.31 2021-10-19 12:31:20 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 602.5 2021-10-19 12:31:20 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 202.71 2021-10-22 10:57:50 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 43.5 2021-10-22 10:57:50 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 842.55 2021-11-03 13:44:21 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 117.86 2021-11-03 13:44:21 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (21-12-2021).pdf pdf 138.7 2021-12-21 13:48:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-21 13:48 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2021-11-03 13:44 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2021-10-22 10:57 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2021-10-22 09:00 Komunikat Zamawiającego Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH”, przeznaczył kwotę 252 668,06 zł brutto w tym:
Zadanie nr 1 – Kleszcze bipolarne koagulacyjne – 70 000,00 zł
Zadanie nr 2 – Klipsownica – 9 504,00 zł
Zadanie nr 3 – Optyka Hopkins wraz z histeroskopem – 30 865,40 zł
Zadanie nr 4 – Ureterorenoskop – 24 913,06 zł
Zadanie nr 5 – Zestaw do super mini PCNL – 65 000,00 zł
Zadanie nr 6 – Laryngofiberoskop – 21 751,20 zł
Zadanie nr 7 – Narzędzia Laryngologiczne – 30 634,40 zł
2021-10-19 12:31 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.pdf

Informacja nr 1.doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 409