Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-10-2021 11:09:00 |
Składania : | 11-10-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
DPS.ORA 2100.23.2021 Psary,
dnia 06 października 2021 roku
Zaproszenie do
składania ofert
Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu
prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego na:
Dostawę ręczników
papierowych
dla Domu Pomocy
Społecznej w Psarach
I. ZAMAWIAJĄCY
Dom
Pomocy Społecznej w Psarach
ul. Kaliska 3,
Psary, 63-405
Sieroszewice
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego
wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł
2.
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa ręczników papierowych dla Domu Pomocy Społecznej w
Psarach.
3.
Przedmiot
zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.
4.
Wykonawca
zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia własnym
transportem i na własny koszt.
5. Wykonawca
zobowiązuje się do wyładunku ręczników papierowych do pomieszczeń magazynowych
Domu, wskazanych uprzednio przez upoważnionego pracownika.
6. Towar musi być
zgodny z opisem, w przypadku dostawy innego asortymentu niż opisany w formularzu
elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego.
III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić na Formularzach
elektronicznych i określić w nim wszystkie elementy zamówienia .
2. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie
od wchodzących w jej skład elementów.
3. O ile nie wskazano inaczej, oferty należy złożyć w
cenie brutto.
4. Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie
Wykonawcy.
IV. KRYTERIA, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY
1. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.
2. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
V. INFORMACJE DODATKOWE
Dodatkowych informacji udziela
Pani Justyna Tomczak – Kierownik Działu Gospodarczo-Technicznego tel. (62) 739
60 84 wew. 150
Podstawą zapłaty za dostarczony towar
będzie faktura VAT wystawiona na:
Powiat Ostrowski
Dom Pomocy Społecznej
Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
NIP 622-23-91-168
Strony
akceptują wystawienie i dostarczenie w formie elektronicznej, w formacie PDF:
faktur, faktur korygujących oraz duplikatów faktur, zgodnie z art. 106 ustawy z
dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2020
r., poz. 106) na adres sekretariat@dpspsary.pl
W przypadku
wystawienia i dostarczenia faktury w formie elektronicznej nie
jest dopuszczalne równoczesne wystawienie faktury w formie papierowej.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-10-11 09:44 | Zamówienia Publiczne | Zestawienie złożonych ofert. |
Komunikaty