Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CZ-OUDT09-68/21 Dostawa średnicówek - zestaw

Tomasz Lipiński
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Termin:
Zamieszczenia : 30-09-2021 10:10:00
Składania : 05-10-2021 07:30:02
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę średnicówek dwupunktowych mikr. 100-1300 mm – zestaw - 3 szt.

 Zakres: 100 - 1300 mm

• Zakres pomiarowy: 25 mm

• Przedłużacze: 6 szt. (25-1 szt. , 50-1szt., 100-1szt., 200-1szt., 400-2 szt. mm)

• Skala: bęben i tuleja matowo chromowane, Ø 18 mm

• Wrzeciono pomiarowe: skok wrzeciona 0,5 mm

• Powierzchnie pomiarowe: węglik

• Metoda pomiarowa: 2-punktowa

• Podziałka: 0,01 mm

• Analogowa

• Skala metryczna

• Błąd posuwu wrzeciona: 3 μm

• Świadectwo wzorcowania

Informujemy, że przewidujemy możliwość przeprowadzenia drugiego etapu niniejszego postępowania (negocjacje), w formie aukcji zniżkowej lub zapytania ofertowego. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zamawiający wymaga

-dostawa: koszt oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy; 

-warunki płatności: 21 dni od otrzymania faktury;   

-termin dostawy: 14 dni od zamówienia;  

-gwarancja: proszę o potwierdzenie produktu objęcia gwarancją przez min. 12 miesięcy; 

-kontakt: proszę o wpisaniu w pole “Mój komentarz do oferty” kontaktowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą. 


Zgodnie z kryterium oceny ofert „Klauzule społeczne” Oferent uzyska dodatkowe punkty w procesie oceny ofert w przypadku kiedy spełnia jedno z kryteriów:

- prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zrealizuję zamówienie samodzielnie,

- skieruje do realizacji umowy osobę zatrudnioną na umowę o pracę na pełen etat,

- skieruje do realizacji umowy osobę niepełnosprawną zatrudnioną na pełen etat,

skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, osobę która przed zatrudnieniem przez wykonawcę była zarejestrowana w Urzędzie pracy jako osoba bezrobotna,

- zatrudni do wykonywania przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę/ osobę niepełnosprawną, na umowę o pracę na pełen etat,

- zatrudni do wykonania zamówienia osobę, która jest zarejestrowana w Urzędzie pracy/ posiadającą status osoby bezrobotnej.


Informacja o RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)

Program zgodności:

1.   Zamawiający informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:

Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:

1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/, https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci

2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.

3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .

4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.

2.   Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia



 W przypadku pytań: 

 - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk  "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 34 36 71 926. 

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

 Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2021-10-05 07:30 Tomasz Lipiński Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie anulowane z powodu zbyt długiego, deklarowanego, czasu oczekiwania na wzorcowanie przyrządów. Postępowanie zostanie powtórzone bez wymogu dostarczenia świadectwa wzorcowania.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Średnicówka dwupunktowa mikr. 100-1300 mm – zestaw 3 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0346 PLN, EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „nie dotyczy”. (0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania faktury, proszę potwierdzić. (0)
4 Dostawa - Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić. (0)
5 Termin dostawy - 14 dni od podpisania umowy/otrzymania zlecenia, proszę potwierdzić (0)
6 Gwarancja - min. 12 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
7 Termin związania ofertą - 60 dni, proszę potwierdzić (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 396