Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2021 12:39:00 |
Składania : | 29-09-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na wyłonieniu Wykonawcy dla zadania: "Wykonanie nowego systemu kontroli dostępu do wyznaczonych stref w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec), przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu".
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj
- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
- Projekt umowy zlecenia i PFU, w załączniku do postępowania.
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-30 13:55 | Aleksandra Szych | Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. informuje, iż na podstawie pkt 41 pkt a) OWZ podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania nr ID: 509947. |
2021-09-24 13:52 | Aleksandra Szych |
Zamawiający
informuje,
iż
w
postępowaniu
zostały
zadane
pytania
i
przedstawione
wnioski:
„1. Zamawiający postępowanie zatytułował ” Wykonanie nowego systemu kontroli dostępu do wyznaczonych stref w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec), przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu” w związku z powyższym proszę o wyjaśnienie na jakiej podstawie zostaje wskazane konkretny system MicroMade. W związku z tym, że nie jest to rozbudowa istniejącego systemu wnioskuję o dopuszczenie do postepowania konkurencyjnych rozwiązani. 2. Zamawiający w postępowaniu wymaga zastosowania system MicroMade. Proszę o informację ile przejść obecnie jest kontrolowanych przez system zarządzany oprogramowanym MicroMade . 3. Zamawiający wymaga by „ Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) usługę, porównywalną z usługą, stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegającą na dostawie i montażu systemu kontroli dostępu wraz z jego konfiguracją i uruchomieniem z oprogramowaniem systemu MicroMade.” W związku z tym, że zadanie polega na budowie nowego sytemu Kontroli Dostępu nie na rozbudowie istniejącego systemu wnioskuję o wykreślenie sformułowania ” ….z oprogramowaniem systemu MicroMade.” I zmianę zapisu na zapisu punktu 5 na: „Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) usługę, porównywalną z usługą, stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegającą na dostawie i montażu systemu kontroli dostępu wraz z jego konfiguracją i uruchomieniem.”.” Odpowiedź Zamawiającego: „System MICROMADE jest wykorzystywany u Zamawiającego. Wymagana jest jedynie budowa infrastruktury na Dworcu autobusowym Poznań Główny, którego właścicielem jest Zamawiający. W związku z tym, iż serwer wraz ze stosownymi licencjami oraz bazą użytkowników istnieje i funkcjonuje u Zamawiającego, Zamawiający nie przewiduje zmiany systemu i wykreślenia wskazania na system firmy MICROMADE.”. |
Komunikaty