Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-09-2021 10:36:00 |
Składania : | 22-09-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o. o., w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Usługach wymiany lamp zewnętrznych (9 szt.) przy ul. Nadolnik 9-17 w Poznaniu.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj
- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 61 41 58 821
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-10-12 09:59 | Małgorzata Bloch | Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie na podstawie pkt 41 lit. e OWZ - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą. |
2021-10-04 08:33 | Małgorzata Bloch |
Zamawiający
informuje,
że
w
toku
postępowania
wpłynęła
1
oferta
złożona
przez
Wykonawcę: ELOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 62-090 Rokietnica, ul. Szamotulska 36 kwota ofert brutto 8 856.00 PLN. Zamawiający jako najkorzystniejszą wybrał ofertę Wykonawcę: ELOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z kwotą oferty brutto 8 856.00 PLN. |
2021-09-20 12:48 | Małgorzata Bloch |
Zamawiający
informuję,
że
w
toku
postępowaniu
wpłynęło
pytanie
od
Wykonawcy
o
następującej
treści: Uprzejmie proszę o informację, czy wymiana lamp wymaga przedstawienia tymczasowej organizacji ruchu i czy wymagane jest pozyskanie zgody na zajęcie pasa ruchu ? Odpowiedz: Zamawiający informuję, iż realizacja zamówienia nie wymaga przedstawienia tymczasowej organizacji ruchu oraz nie wymaga pozyskania zgody na zajęcie pasa ruchu. |
Komunikaty